HCG to uker etter MA

SilJ88

Elsker forumet
Himmelbarn
Augustlykke 2022 ❤️
Siden MA og medisinsk abort for to uker siden, begynte jeg å følge med på HCG ved å teste med ned. Er nesten kriminelt hvor sakte HCG synker i forhold til hvor raskt det stiger :laughing002 begynte testingen dag 5 etter aborten, og slik ser nedgangen ut. Tenkte kanskje det var interessant for andre å se (ingen fasit ettersom vi alle er ulike). Fortsatt ikke negativ, men håper på det innen en ukes tid :)20190719_205407.jpg
 
Veldig kjekt å se utviklingen. Har også fått erfart at hcg synker sakte når en sammenligner med hvor fort den stiger. Min er fortsatt positiv 3 uker etter ma. Alt jeg vil er å få en negativ test, rart dette
 
Veldig kjekt å se utviklingen. Har også fått erfart at hcg synker sakte når en sammenligner med hvor fort den stiger. Min er fortsatt positiv 3 uker etter ma. Alt jeg vil er å få en negativ test, rart dette

Det er en merkelig følelse og ønske seg en negativ test ja :laughing014 Håper du snart har det ute av systemet :)
 
Tok nesten 5uker å få alt HCG ut av kroppen.
Greit å fortelle at det ikke er alle det forsvinner ut av kroppen etter 1 uke.
 
Fire uker siden aborten i dag og testene er fremdeles positive (svakt), tror jeg blir fullstendig tullerusk her! :wtf:
 
De siste dagene er dryge å vente. Jeg har nå hatt mensen og venter på el. Fant ikke med tester men temp stigningen påstår at det skal ha skjedd. Så krysser fingrene for at det er noe på gang og at syklusen blir normal.
 
Jeg testet negativt 11 dager etter SA.
Men har ikke hatt mensen enda. Vet ikke om SAen kan regnes som mensen...
 
Samme her! Hvor laang tid skal det ta :eek:
Fortsatt ikke kvitt den siste lille skyggen på testen etter 6 uker nå... Har gitt opp å følge med. Hatt første mens og EL nå, så får se hva som skjer :)
 
Fortsatt ikke kvitt den siste lille skyggen på testen etter 6 uker nå... Har gitt opp å følge med. Hatt første mens og EL nå, så får se hva som skjer :)
Oi, så hcg sitter i selv om du har hatt både mens og el? Har du teste blodet hos legen?
 
Oi, så hcg sitter i selv om du har hatt både mens og el? Har du teste blodet hos legen?
Testa dagen før jeg fikk mens, lå på 18 da. Den siste resten der hang skikkelig i. Men hcg er jo ikke noe hinder for EL eller ny graviditet ;)
 
Testa dagen før jeg fikk mens, lå på 18 da. Den siste resten der hang skikkelig i. Men hcg er jo ikke noe hinder for EL eller ny graviditet ;)
Nei, har jo hørt om de som blir gravide igjen før de får TR!
 
Back
Topp