Hcg-test

Hasselmusa

Forelsket i forumet
Var innom på legekontoret en tur i dag for å ta en blodprøve som ikke har noe med svangerskapet å gjøre. Spurte om hun kunne ta hcg blodprøve i tillegg. Fikk tatt begge men fikk beskjed om å ringe om en uke for å få svaret. Er det andre som har opplevd det samme?
 
Jeg måtte vente en hel uke...tok hcg og progesteron prøve forrige mandag og svaret kom ikke før i går (ringte å sjekket på fredag også). Noen plasser tar d bare lengre tid av forskjellige grunner...her er d bl.a at prøvene sendes til en helt annen by for sjekk, og da tar ting fort mange dager:o
 
Mistenker kanskje at de må sendes inn. Men hun sa også at jeg måtte vente til da for så å høre om jeg skulle ta ny prøve? Er det ikke litt av vitsen at man skal se økning da?
 
D hørtes litt rart ut ja, trodde de brukte bare 2 dager imellom...selv om man jo vil se økningen om d er en uke forskjell også;)
 
Ja syns dette var merkelig. Får vel bare stole på testene jeg har tatt hjemme, selv om de ikke har blitt noe sterkere.
 
Sniker litt her. Få henvisning og ta Hcg på sykehuset så får du svar på 1-2 dager noen ganger til og med samme dagen :)
 
Har over en time med kjøring til sykehuset, så det blir mye kjøring.
Men skal ringe jordmor å snakke med henne. Har jo mye symptomer, men klarer ikke helt å slå meg til ro.
 
Back
Topp