HcG tabeller

JjHh33

Forelsket i forumet
Ser at det er forskjell fra de skandinaviske HCG tabellene, til de engelske?

Feks på de norske og danske:
16 DPO er gjennomsnittet 95 og øvre grense 223.
Men på den engelske og russiske:
16 DPO er gjennomsnitt 260 og øvre grense 400??

Blir sprø, da min på 16 dpo(4+2)var på 168. :banghead:
Har ikke målt ny stigning, da jeg bare tok en prøve for å bekrefte graviditet. Kontordama sa at det lå litt lavt, men at så lenge jeg fortsatt følte meg gravid var det ikke noe å bry seg om. Har første legetime 14.01. Så kanskje ikke jeg bør henge meg noe opp i det? Er 5+1 idag og det både murrer + brystene har blitt ømmere siden forrige uke :D
 
Ser at det er forskjell fra de skandinaviske HCG tabellene, til de engelske?

Feks på de norske og danske:
16 DPO er gjennomsnittet 95 og øvre grense 223.
Men på den engelske og russiske:
16 DPO er gjennomsnitt 260 og øvre grense 400??

Blir sprø, da min på 16 dpo(4+2)var på 168. :banghead:
Har ikke målt ny stigning, da jeg bare tok en prøve for å bekrefte graviditet. Kontordama sa at det lå litt lavt, men at så lenge jeg fortsatt følte meg gravid var det ikke noe å bry seg om. Har første legetime 14.01. Så kanskje ikke jeg bør henge meg noe opp i det? Er 5+1 idag og det både murrer + brystene har blitt ømmere siden forrige uke :D

Snittene vil variere fra land til land fordi det antallet kvinner man har registrerer nivåene på er et annet antall enn det som er brukt i Norge. Derfor vil gjennomsnittsnivået naturligvis være ulikt fra land til land :)
Nivået på en enkelte måling så tidlig sier en ingenting. Det er doblingstiden som gir indikasjon.
Jeg har troen på at dette går bra jeg :happy:
 
Vil ikke tro den norske der stemmer for jeg hadde 366 16 dpo. Dette var prøverør og sp jeg vet nøyaktig hvor mange dpo jeg var.
 
Back
Topp