Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt en del blødninger i dette svangerskapet og også sist jeg var gravid og fikk min siste sønn. Fikk hcg prøvesvarene nå; uke 6+1 29 000 og uke 7+0 68 000. Så får jeg ny ul neste torsdag[emoji7] Da er jeg 8+3
Takk[emoji171] Er ikke så bekymret nå. Men legen spurte om jeg ville komme på sjekk å ul, deeet sier man ikke nei til[emoji87]Så fine tall da, og flott at du får ny ul
Håper svarene roer deg og at du kan nyte litt
Takk[emoji171] Er ikke så bekymret nå. Men legen spurte om jeg ville komme på sjekk å ul, deeet sier man ikke nei til[emoji87]
Blødninger er kjedelig!! Men prøvene dine var fine da tipper blødningene er helt uskyldig! Blir greit å få sjekket opp på ul når man er bekymretBegynte å blø i går igjen Friskt blod. En del. Ingen klomper. Brunt i dag. Løftet tungt i går så kanskje det bare er blodkar som brister Uansett glad for at jeg får inn på torsdag nå. Er lite morro det der.
Sitter på jobb og er ekstremt kvalm tar det som et godt tegn tross hvor grusomt det er nå.Blødninger er kjedelig!! Men prøvene dine var fine da tipper blødningene er helt uskyldig! Blir greit å få sjekket opp på ul når man er bekymret
Det er et godt tegn! Hos meg har første tegn til sa bestandig vært mangel på symptomer!Sitter på jobb og er ekstremt kvalm tar det som et godt tegn tross hvor grusomt det er nå.
Mistet for en del år siden å det kom bare brått på. Blødde masse. Ingen forvarsel om småblødninger eller symptomer som forsvant. Hadde herlig gravid drøm i natt da. Så på ul og babyen åpnet øynene å så på meg. Var fantastisk, fikk se etter kjønn også men noe tidlig var det, men mente det kanskje var jente. Mye pga selve babyen så veldig jenteaktig ut. Spent å se om det stemmer[emoji87]Det er et godt tegn! Hos meg har første tegn til sa bestandig vært mangel på symptomer!
Herlig drøm!Mistet for en del år siden å det kom bare brått på. Blødde masse. Ingen forvarsel om småblødninger eller symptomer som forsvant. Hadde herlig gravid drøm i natt da. Så på ul og babyen åpnet øynene å så på meg. Var fantastisk, fikk se etter kjønn også men noe tidlig var det, men mente det kanskje var jente. Mye pga selve babyen så veldig jenteaktig ut. Spent å se om det stemmer[emoji87]
Har to gutter fra før så ei lita tulle hadde vært stas