Hcg stigning

miniz

Flørter med forumet
Hei. Nå er jeg skikkelig bekymret. Har lest at Hcg stigning med 2 dagers mellomrom skal vær nesten det dobbelte. Tok blodprøve på onsdag og hadde en hcg verdi på 33000. Tok enda en blødprøve på fredag og den ligger på 43000. Det er jo lagt under det dobbelte. Har en gang tidligere hatt en exu, så er jo selvsagt skikkelig urolig nå. Noen som har hatt så "lav" stigning og at det har gått bra?
Var 6+4 på onsdag og 6+6 på fredag.
 
Hei. Nå er jeg skikkelig bekymret. Har lest at Hcg stigning med 2 dagers mellomrom skal vær nesten det dobbelte. Tok blodprøve på onsdag og hadde en hcg verdi på 33000. Tok enda en blødprøve på fredag og den ligger på 43000. Det er jo lagt under det dobbelte. Har en gang tidligere hatt en exu, så er jo selvsagt skikkelig urolig nå. Noen som har hatt så "lav" stigning og at det har gått bra?
Var 6+4 på onsdag og 6+6 på fredag.
Når du er så langt på vei/så høy hcg så dobles det ikke hver 48 time :) synes det var en fin stigning. Hcg måles primært før noe kan sees på ultralyd, når du er så langt på vei er UL bedre for å stadfeste normal utvikling.
 
Min forige uke var på onsdagen 18000 og på fredagen 26000 og legen sa dette var en bra økning☺️så din økning da er fin.
 
Skal vel bare dobles vær 48 time frem til 6000. Så kan det fint gå 72+ timer mellom dobling.
Synes du har fine verdier ❤️
 
Okei, da har jeg misforstått heldigvis! Nå ble jeg beroliget, takk for svar! Var sikker på at det skulle en fordobling til for at det skulle være normalt i uke 6 også.
 
Har dessverre dårlig erfaring med dårlig HCG-stigning. Hadde 30000 og fire dager senere 39000. Ultralyd viste et foster på rundt 6 uker. Men ifølge mine beregninger skulle jeg vært en og en halv uke lenger på vei. Gikk noen uker med dårlig magefølelse før jeg mistet i sa i uke ti. Fosteret levde fram til jeg mistet.
 
Back
Topp