Hcg stigning uke 6+0

Førstegangs:)

Flørter med forumet
Hei.

Jeg tok hcg på fredag og igår (tre dager mellom) og hcg hadde kun økt fra 10 000 til 16 000. Legen sier det er normalt fordi maksnivået er 25 000, og det da begynner å gå ned, men synes det hørtes rart ut siden det ikke stemmer med det jeg leser på nett. Noen som har noe erfaring med dette? Og som ikke hadde dobling rundt samme tiden?

Hei.

Jeg tok hcg på fredag og igår (tre dager mellom) og hcg hadde kun økt fra 10 000 til 16 000. Legen sier det er normalt fordi maksnivået er 25 000, og det da begynner å gå ned, men synes det hørtes rart ut siden det ikke stemmer med det jeg leser på nett. Noen som har noe erfaring med dette? Og som ikke hadde dobling rundt samme tiden?

Når hcg er over 6000 stiger det saktere enn før, og kan heller forventes å dobles hver fjerde dag eller mer. :joyful: Så dette ser helt topp ut spør du meg!

Du er jo såpass langt på vei nå at du snart kan ta en ultralyd hvis det roer nervene.:Heartred

Hei.

Forresten, her kan du legge inn hcg-verdier, og lese litt mer om stigning osv. :joyful:

Back
Topp