Hcg stigning (tester)

Milla92

Elsker forumet
Klarer jo ikke slutte å teste...5+0 i morgen men kjenner jeg er livredd for at dette skal gå galt.
Absolutt ingen tegn på at det vil gå galt, men leter det jeg kan.
Så nå har jeg fått for meg at testene ikke viser god nokk stigning.
Nederste er fra i dag 20 dpo og den rett oppføre er fra 18 dpo (så 17 dpo og 16, 15 osv den øverste er vell ca 11 dpo trur jeg.
6b366e5003624dd913c67652a88892ec.jpg

Kjenner til følelsen, og den er ikke god:( men du har veldig fin stigning, så dette går veien :Heartred

Klarer jo ikke slutte å teste...5+0 i morgen men kjenner jeg er livredd for at dette skal gå galt.
Absolutt ingen tegn på at det vil gå galt, men leter det jeg kan.
Så nå har jeg fått for meg at testene ikke viser god nokk stigning.
Nederste er fra i dag 20 dpo og den rett oppføre er fra 18 dpo (så 17 dpo og 16, 15 osv den øverste er vell ca 11 dpo trur jeg.
6b366e5003624dd913c67652a88892ec.jpg

Syns du har super stigning, tror virkelig ikke du har noe å bekymre deg for[emoji5]

Vært hos legen, høyt blodtrykk og sliten... :(
Murringene gir seg ikke helt, av og på.. mest når jeg stresser selvfølgelig..

De tok en blodprøve og urinprøve. Får svar på blodprøven fredag håper jeg.. Graviditetstesten var positiv men burde ikke streken være sterkere eller like sterk som test-streken..?

Uff er bekymret nå :(

Vedlegg

• IMG_1020.JPG
    IMG_1020.JPG
    520,2 KB · Visninger: 114
  • IMG_1025.JPG
    IMG_1025.JPG
    381,5 KB · Visninger: 108

De tok en blodprøve og urinprøve. Får svar på blodprøven fredag håper jeg.. Graviditetstesten var positiv men burde ikke streken være sterkere eller like sterk som test-streken..?

Denne streken er jo super[emoji5] syns du skal være fornøyd med den[emoji106] fikk denne i dag selv, den er jo ikke like sterk eller sterkere enn kontrollstreken men det er jo en finfin strek alikevel og det viktigste er jo at det er stigning[emoji5][emoji41]

bd1e841e1b720f9d1074c50d923f7ace.jpg

Denne streken er jo super[emoji5] syns du skal være fornøyd med den[emoji106] fikk denne i dag selv, den er jo ikke like sterk eller sterkere enn kontrollstreken men det er jo en finfin strek alikevel og det viktigste er jo at det er stigning[emoji5][emoji41]

Takk, jeg håper virkelig at alt er bra. Ja det viktigste er jo at HCG nivået stiger, kommer til å blakke meg på tester (det har jeg skjønt.... :) )

Takk, jeg håper virkelig at alt er bra. Ja det viktigste er jo at HCG nivået stiger, kommer til å blakke meg på tester (det har jeg skjønt.... :) )

Du er ikke alene, om jeg regner med både digitale og strimler har jeg brukt godt over 1000kr denne måneden[emoji5]

Ikke gøy å være bekymtet[emoji173][emoji173] men strekene er sterke, så ville stolt på det! Letter sagt enn gjort selvfølgelig. Men murringer er jo ett godt tegn da, tegn på at livmoren vokser[emoji4][emoji4][emoji8]

For noen fine tester dere har :Heartred jeg hadde tenkt å teste når jeg stod opp etter nattevakt, men så at urinen var litt ukonsentrert så lot være :) ikke nødvendig å bli bekymret hvis streken er svakere/like sterk som sist jeg tok :) kanskje jeg tar senere, men sliter med å holde meg lenge nok til å få konsentrert urin :p

A1 tester: nederste test tatt i dag hos fastlege
CB Digital tester bilde to- sammenligner CB testene 13 DPO viste 1-2,
17 DPO 2-3 (mandag) og 18 DPO 2-3 (i går)

Får vel kjøpe en CB Digital til og teste på lørdag- 3+ ( :) ) ....

Nest nederste bilde lørdag 23 DPO - 2-3 fortsatt...
Nederste bilde 26 DPO - 3+ Endelig...!

Vedlegg

• IMG_1047.JPG
    IMG_1047.JPG
    509,9 KB · Visninger: 93
  • IMG_1049.JPG
    IMG_1049.JPG
    853,1 KB · Visninger: 96
  • IMG_1068.JPG
    IMG_1068.JPG
    209,4 KB · Visninger: 70
  • IMG_1095.JPG
    IMG_1095.JPG
    571,8 KB · Visninger: 72
Last edited:
For noen fine tester dere har :Heartred jeg hadde tenkt å teste når jeg stod opp etter nattevakt, men så at urinen var litt ukonsentrert så lot være :) ikke nødvendig å bli bekymret hvis streken er svakere/like sterk som sist jeg tok :) kanskje jeg tar senere, men sliter med å holde meg lenge nok til å få konsentrert urin :p

Jeg klarte å tisse en centimeter hos legen i formiddag :)....

Back
Topp