Hei Skal vel strengt tatt kunne skrive på «gravid forumet for juni» men tørr ikke helt enda. Fikk positiv test mandag 30 sep. Ingen spesielle symptomer tror jeg - føler meg i hvert fall ikke gravid. Men er veldig trøtt, må tisse ofte og har ganske vondt i korsryggen og litt murring i magen. Dagen etter at jeg tok test begynte jeg å få brunt blod, de siste dagene har det blitt litt mer rødt og renner litt når jeg tisser. Dvs ikke mye, noen dråper i forkant når jeg går på do. Har vel psykisk forberedt meg på å miste, men klamrer meg fast i håpet og måtte ta en ny test i går bare for å sjekke. At streken er litt tydeligere nå, betyr det HCG økning? Noen andre som vil dele noen erfaringer med blødninger tidlig i svangerskapet? Skal til tidlig UL i morgen, da jeg er så bekymret. FLO sier 6+3 i dag men er veldig usikker på om det kan stemme. Har ikke turt å ta en digital for å se om ukene øker, tenker at når jeg likevel skal på sykehuset i morgen kan jeg la det være, men kjenner jo at jeg ikke klarer å roe meg ned. Er det sånn at hvis man opplever spontanabort så VET man det eller kan det gå helt smertefritt? Alle snakker om vanlig å blø litt, og jeg har blødd i små mengder - men over 5 dager. Kan det til sammen bety mye? Off føler meg helt utenfor meg selv jeg.