Hcg stigning 5-6 uker

Lunagull

Andre møte med forumet
Hei alle sammen
Jeg er 6+2 i dag og har tatt 2 hcg prøver pga 1 tidligere SA forrige mnd.
Den første målingen var på 167 for 4+6
Tok en ny prøve 5+4 og da hadde jeg HCG på 2300. Er det en grei økning? Er så usikker. Legen min ba meg ta en ny HCG prøve etter 48 timer (5+6) og den var på 4800.

Noe annet som bekymrer meg er at jeg har nesten INGEN symptomer. På starten hadde jeg littttt kvalme uten noe oppkast, ømme bryster og tung pust. Nå har jeg bare litt ømme bryster. Ikke noe mer..har hørt at det er bra å ha symptomer?
Skal på tul neste lørdag. Håper virkelig det er noe å se der
 
Hei alle sammen
Jeg er 6+2 i dag og har tatt 2 hcg prøver pga 1 tidligere SA forrige mnd.
Den første målingen var på 167 for 4+6
Tok en ny prøve 5+4 og da hadde jeg HCG på 2300. Er det en grei økning? Er så usikker. Legen min ba meg ta en ny HCG prøve etter 48 timer (5+6) og den var på 4800.

Noe annet som bekymrer meg er at jeg har nesten INGEN symptomer. På starten hadde jeg littttt kvalme uten noe oppkast, ømme bryster og tung pust. Nå har jeg bare litt ømme bryster. Ikke noe mer..har hørt at det er bra å ha symptomer?
Skal på tul neste lørdag. Håper virkelig det er noe å se der
Ser ut som fine HCG verdier. Symptomer kan komme og gå. Om et par dager får du kanskje en beroligende beskjed fra legen også? Ønsker deg lykke til:Heartpink
 
Jeg hadde nesten ingen symptomer med mitt første barn. :happy: Litt kvalm i starten og måtte ta en tidlig ultralyd i uke 12, for å sjekke at det faktisk var noe inni magen. Og der var det en sprellefant. :love7
 
Det er jo helt perfekt stigning! HCG skal doble seg annenhver dag og din har litt mer en doblet seg
 
Stigningen er kjempefin :love2
Gratulere så mye!
Det er helt vanlig at du ikke har symptomer, slapp helt av og bare nyt at du er gravid :love7
 
Back
Topp