HCG stiger :-))

:) Ser bra ut den testen! :smiley-bounce013
Har lyst til å ta en til jeg også....må nok ut å kjøpe en i morgen!
Jeg er også mest kvalm på kvelden.. Slik var det under de forrige svangerskapene også!
 
Gratulerer med 3+ graviditet testen! Tenker jeg må ta en slik jeg også, de er så greie! Har bare brukt billig strimmel test jeg :p
 
Hurra for den fine testen :) godt å se at hcg stiger :)
 
Hærlig :) kjøper meg nok en sånn eg og neste helg.. :p
 
Gratulerer. Må man ta den testen på morgenen når man er ca 5 uker (3+) også for å få riktig resultat eller er det bare før IKM?
Jeg tok testen på ettermiddag. Men hadde da ikke tisset på lenge. Hcg vil jo uansett være i kroppen, men med utvannen urin vet jeg ikke hvordan resultatet blir. Så spar om urin 3 timer før du tisser. Da skal resultatet være korekt. Eller vente på morgen urin :)
 
Herlig!


(Jeg har fått forbud av mannen. "Hvor mange tester trenger du egentlig???" Hahaha)
 
Herlig!


(Jeg har fått forbud av mannen. "Hvor mange tester trenger du egentlig???" Hahaha)
haha ja jeg følte jeg måtte kjøpe den i smug jeg og. har blitt teste gal. Med mine andre 2 barn testet jeg bare 1 gang, men nå etter jeg har mistet tidligere har jeg blitt teste gal. Hjelper meg og slappe av når jeg ser Hcg stiger :p
 
Skulle ønske vi kunne tatt blodprøve å sett hcg nivået hver dag :D det hadde vært det beste :p lurer på om jeg skal kjøpe meg noen digitale jeg også hehe :p
 
Tok en til i dag jeg også :) prikk lik ble den xsmile3xsmile5
 
Hvor langt viser de digitale testene da? Er 3+ det meste de viser?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så herlig! Både m 3+ og lite kvalme! :)
 
Back
Topp