Hcg støtte - ovitrelle

Lille-bille

Glad i forumet
Jeg skal for førstr gsng bruke hcg støtte etter innsettet, i form av ovitrelle:) håper virkelig dette gjør susen:D
Satt 13 klikk(halve sprøyten) dagen etter innsett, altså på lørdag som var. Og skal sette resten i morgen, mandag:)

Noen som har erfaring med ovitrelle som støtte? :)

Har allerede kroppen full av symptomer, men det kommer jo av ovitrelle og cyclogest :p
Fikk satt inn 2 egg(2 dagers) på fredag før pinsen :)

Jeg skal for førstr gsng bruke hcg støtte etter innsettet, i form av ovitrelle:) håper virkelig dette gjør susen:D
Satt 13 klikk(halve sprøyten) dagen etter innsett, altså på lørdag som var. Og skal sette resten i morgen, mandag:)

Noen som har erfaring med ovitrelle som støtte? :)

Har allerede kroppen full av symptomer, men det kommer jo av ovitrelle og cyclogest :p
Fikk satt inn 2 egg(2 dagers) på fredag før pinsen :)
Ingen erfaring dessverre, men veldig nysgjerrig på hvorfor du skal gjøre det etter innsett? :p beklager hvis jeg spør om noe du ikke vil dele :sorry:

Ingen erfaring dessverre, men veldig nysgjerrig på hvorfor du skal gjøre det etter innsett? :p beklager hvis jeg spør om noe du ikke vil dele :sorry:
Har aldri gjort det før selv, men har lest litt rundt at det tilfører hcg til kroppen før egget fester seg og etterpå. Skal være med på å hjelpe egget til å feste seg og lure kroppen til å tro at den er gravid :p
På den måten sikkert gjøre det lettere for kroppen å holde på en evt graviditet :p

Har aldri gjort det før selv, men har lest litt rundt at det tilfører hcg til kroppen før egget fester seg og etterpå. Skal være med på å hjelpe egget til å feste seg og lure kroppen til å tro at den er gravid :p
På den måten sikkert gjøre det lettere for kroppen å holde på en evt graviditet :p
Aha!! Da håper jeg det funker :D mye forskjellig man skal gjøre altså :p

Har ikke prøvd det, men: Ei venninne har prøvd å bli gravid i 8 år. De går nå gjennom IVF, ett uttak.. 3 negative innsett, og nå på det fjerde innsettet ble hun gravid. Med Ovitrelle som hCG-støtte (hadde ikke det på de andre) :happy: Om det var det som var utslagsgivende er jo umulig å si, da.

Masse lykke til!

Har ikke prøvd det, men: Ei venninne har prøvd å bli gravid i 8 år. De går nå gjennom IVF, ett uttak.. 3 negative innsett, og nå på det fjerde innsettet ble hun gravid. Med Ovitrelle som hCG-støtte (hadde ikke det på de andre) :happy: Om det var det som var utslagsgivende er jo umulig å si, da.

Masse lykke til!

Så gøy di endelig har fått det til :D
håper virkelig dette slår til, så krysser fingrene for at det var hcg støtten som skulle til:)
Tusen takk :D

Så gøy di endelig har fått det til :D
håper virkelig dette slår til, så krysser fingrene for at det var hcg støtten som skulle til:)
Tusen takk :D
Ja, det er helt fantastisk, og ganske uvirkelig:dummy: En vet jo ikke om det faktisk var det som fikk det til å klaffe, men noen skade gjør det i alle fall ikke! Krysser fingre og tær for deg:D

Slik så testen ut i dag mårres, litt sterkere var den innenfor tidsfristen :) bildet er tatt noen timer senere :p
Om det er ovitrelle som henger igjen enda eller om det er noe der, det vet jeg ikke :p tester igjen i morgen tror jeg :)

Vedlegg

• Snapchat-1154774627.jpg
    Snapchat-1154774627.jpg
    599,4 KB · Visninger: 175
Litt aterkere i dag enn i går, men kan enda være ovitrelle som sitter i :p

Vedlegg

• Snapchat-1724203136.jpg
    Snapchat-1724203136.jpg
    256,7 KB · Visninger: 146
  • Snapchat-1724736891.jpg
    Snapchat-1724736891.jpg
    651,9 KB · Visninger: 158