FruBritt Forumet er livet August 2018 23 Mar 2016 #1 Er det mulig å se sånn ca hvor langt man er på vei med å sjekke HCG nivået? Er bare nysgjerrig hvor langt jeg faktisk er på vei. (4+2 ifølge beregning)
Er det mulig å se sånn ca hvor langt man er på vei med å sjekke HCG nivået? Er bare nysgjerrig hvor langt jeg faktisk er på vei. (4+2 ifølge beregning)
CyanC Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016 23 Mar 2016 #2 Jeg tror ikke det går dessverre. HCG er vist veldig ulikt fra person til person, det viktige er at det stiger.
Jeg tror ikke det går dessverre. HCG er vist veldig ulikt fra person til person, det viktige er at det stiger.
MammantilN Flørter med forumet 23 Mar 2016 #3 Hcgnivå er veldig individuelt. Det eneste man kan se er om du mistenkte at du var mye lenger på vei feks.
Hcgnivå er veldig individuelt. Det eneste man kan se er om du mistenkte at du var mye lenger på vei feks.
Nocturne82 Elsker forumet Sommerfuglene <3 23 Mar 2016 #4 Man kan se hvor langt du er på vei på ultralyd.