Hcg-prøver

Medusa_83

Forumet er livet
Da er jeg igang med første del av oppfølgingen☺ Forrige gang jeg var gravid, var det exu, så blir fulgt tett i starten denne gangen. På tirsdag hadde jeg en styrtblødning, og tenkte egentlig at det var ferdig for denne gang.

På onsdag (4+6) tok jeg første hcg-prøve. Den fikk jeg svar på i dag, 6000! Forrige gang kom jeg bare til 2700, og da var jeg over 7 uker på vei!

Så nå er jeg litt spent på hva prøven fra i dag viser Vente, vente til mandag!

Krysser fingrene for deg :-) skjønner hvordan du har det. jeg hadde også en exu sist jeg var gravid men har ikke fått tilbud om oppfølging med hcg prøver. Selv om jeg spurte om det, hm. Men har fått time til tidlig ultralyd.

Krysser fingrene for deg :-) skjønner hvordan du har det. jeg hadde også en exu sist jeg var gravid men har ikke fått tilbud om oppfølging med hcg prøver. Selv om jeg spurte om det, hm. Men har fått time til tidlig ultralyd.
Hmmmmm... Hvorfor ikke? Det er jo en veldig enkel ting å gjøre. Men kanskje fordi det uansett ikke gir noen fasit?

Jeg fikk ikke time til UL, da. Må ringe når jeg er 6-7 uker på vei. De har tydeligvis ikke helt troen på dette

Hmmmmm... Hvorfor ikke? Det er jo en veldig enkel ting å gjøre. Men kanskje fordi det uansett ikke gir noen fasit?

Jeg fikk ikke time til UL, da. Må ringe når jeg er 6-7 uker på vei. De har tydeligvis ikke helt troen på dette
Så rart at det ikke er lik oppfølging etter en exu. Men så lenge formen er fin og alt ser bra ut så får jeg prøve å slappe av frem til UL. Må jo bare satse på at det ikke skjer igjen. Har fått time onsdag den 15. Juli så det er ikke så alt for lenge til.

Back
Topp