Hcg Prøven

*ønske_om_nr2*

Glad i forumet
Hcg prøven den 4 var på 260 å ut i fra spira skal være 6 uker ca da.. 
Hun mente det var bra på lege kontore , men hva tror dere?

Jeg frykter det verste , men håper på det beste.. 
Får svar på andre test som ble tatt i går til mandag.. 

Håper så utrolig mye på at spire klamrer seg fast.. 

Jeg aner ikke hva hcg'en skal være i uke 6. *krysser fingrene for deg og satser på en økning* Masse lykke til! *klem*

er det kanskje forskjellige målinger på hcg?
For jeg hadde 38000 6+2.....

*ønske_om_nr2* skrev:
Hcg prøven den 4 var på 260 å ut i fra spira skal være 6 uker ca da.. 
Hun mente det var bra på lege kontore , men hva tror dere?

Jeg frykter det verste , men håper på det beste.. 
Får svar på andre test som ble tatt i går til mandag.. 

Håper så utrolig mye på at spire klamrer seg fast.. 

Jeg tror dette er veldig individuelt så jeg syns ikke du skal sammenligne med hva andre har fått. Hvis legen din mente det var bra, så var det helt sikkert det. Hun ville jo ikke sagt det hvis ikke.
Vanskelig at du må vente helt til over helga med svar, men håper helga går fort for din del da! Lykke til på mandag, jeg krysser fingrene for deg!

Stol på hva profesjonelle forteller deg, de lyver ikke! Det kan bare føre til bekymringer å sammenligne med andre, så jeg ville ha senket skuldrene og slappet av i helga. Det fortjener du! Lykke til over helga

Tusen takk, ja nei bør nok ikke gå etter andres, har sett noen kan ha lav og noen høy.. så trenger ikke være noe galt for det, men det skremmer litt... 

Vente helt til mandag... buuu.. lenge til... men det får bar gå.. 
Frykter fortsatt det verste , men håper på det beste :)

Håper så utrolig mye på at jeg kan få lov til å være med dere alle :)
Skal på ul til uka også, men ikke fått beskjed om når enda, men gleder meg til det. for er jo da vi får høre om det er som det skal... 

Fitness skrev:
Stol på hva profesjonelle forteller deg, de lyver ikke! Det kan bare føre til bekymringer å sammenligne med andre, så jeg ville ha senket skuldrene og slappet av i helga. Det fortjener du! Lykke til over helga

Må bare signere denne! Sier de at det er bra, så er det nok bra :)

min var på 229 , aner ikke hvem uke...men jeg tok iallefall blod prøven den 14 dpo...altså den dagen jeg liksom skulle ha mensen...og er snart 9 uker på vei nå.

Det er nok veldig forskjellig på disse nivåer:=)

min var på 229 , aner ikke hvem uke...men jeg tok iallefall blod prøven den 14 dpo...altså den dagen jeg liksom skulle ha mensen...og er snart 9 uker på vei nå.

Det er nok veldig forskjellig på disse nivåer:=)

SMART! 

Jeg fikk ikke noe opplysninger ang hcg hormon, når jeg var på første legekontroll. Ikke stod det noe om det i papirene som ble tilsendt heller?? er dette noe som dere spør ekstra om??

Ja, eller for at vi har mistet noen ganger.. Så ville legen sjekke min hcg stigning. 

Hadde ikke bedt om det om ikke vi hadde hvert i gjennom det vi var igjennom i Mai og tidligere. 

oki, tenkte om dette var noe som stod automatisk på papirene, selv mistet jeg i mai og juli. Men visste ikke at det gikk an å se på hcg nivået om hvordan det ligger an osv...

Uff, ja ikke kjekt å miste.. Er livredd for at det skal være noe denne gangen også.. 
For blør litt og mørkt utflod.. Er livredd.. Men får heldigvis resultat på siste i morra.. 
Håper virkelig denne spiren har grodd seg godt fast... 

Håper å kunne bli her med dere, dette nurke er jo virkelig ønsket <3 Eneste som trengs er at en spire klamrer seg godt fast.. 

Back
Topp