HCG prøve

Hermine84

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Er til å bli sprø av min paranoia, men med dårlige erfaringer bak meg så er jeg visst blitt det. Tok blodprøve mandag på 145, da var jeg 4+2. tok ny i dag og fikk i kveld (!) denne mld fra fastlegen.
Så skulle tro jeg kunne klare å puste litt ut da, men neida.. jeg overtenker og lurer på hvorfor hun ikke sier selve tallet og lurer på om det er litt lavt og at hun derfor ikke sier noe .. jeg er hvertfall glad det går oppover om ikke annet, meeeen! Må ringe og be om selve tallet i morgen .. sukk.
 

Vedlegg

  • IMG_4116.jpeg
    IMG_4116.jpeg
    244,8 KB · Visninger: 62
Sikkert fordi legen avgjør hva som er fin stigning og kanskje antar du ikke har interesse av å vite tallet.
 
Er til å bli sprø av min paranoia, men med dårlige erfaringer bak meg så er jeg visst blitt det. Tok blodprøve mandag på 145, da var jeg 4+2. tok ny i dag og fikk i kveld (!) denne mld fra fastlegen.
Så skulle tro jeg kunne klare å puste litt ut da, men neida.. jeg overtenker og lurer på hvorfor hun ikke sier selve tallet og lurer på om det er litt lavt og at hun derfor ikke sier noe .. jeg er hvertfall glad det går oppover om ikke annet, meeeen! Må ringe og be om selve tallet i morgen .. sukk.

Neimen, for en idiotisk melding fra legen!!!
 
Er til å bli sprø av min paranoia, men med dårlige erfaringer bak meg så er jeg visst blitt det. Tok blodprøve mandag på 145, da var jeg 4+2. tok ny i dag og fikk i kveld (!) denne mld fra fastlegen.
Så skulle tro jeg kunne klare å puste litt ut da, men neida.. jeg overtenker og lurer på hvorfor hun ikke sier selve tallet og lurer på om det er litt lavt og at hun derfor ikke sier noe .. jeg er hvertfall glad det går oppover om ikke annet, meeeen! Må ringe og be om selve tallet i morgen .. sukk.
Logg inn på furstpasient, så kan du lese prøvene selv mest sannsynlig
 
Sikkert fordi legen avgjør hva som er fin stigning og kanskje antar du ikke har interesse av å vite tallet.
Ja jeg håper det. Men hun er litt snål den legen og, mye som går henne hus forbi og som jeg må spørre opp igjen om, så jeg kjenner det blir greit å sjekke tallet. De i resepsjonen er hvertfall veldig greie på det, så håper det kommer snart :)
 
Ja jeg klarer ikke la være å bli litt oppgitt, men jeg tar nok alt opp i værste mening og. Mannen min syns svaret var helt topp, hehe :p

Problemet er jo at den er så tvetydig. Hvis stigningen er fin så trenger hun vel ikke slenge på en så negativ kommentar etterpå. Kunne vel holdt seg til «fin stigning, det ser lovende ut/krysser fingrene for videre stigning etc»
 
Problemet er jo at den er så tvetydig. Hvis stigningen er fin så trenger hun vel ikke slenge på en så negativ kommentar etterpå. Kunne vel holdt seg til «fin stigning, det ser lovende ut/krysser fingrene for videre stigning etc»
Ja, hun prøver vel gjerne å være realistisk og det er jo sant nok. Jeg har jo mistet før så det betyr ikke garantert suksess, selv etter å ha sett alt fint på ul i uke 7 så gikk det ikke bra. Men synes selv også den var noe «unødvendig» negativt ladet. Kanskje hun var lei av mye når hun sitter på jobb 21:45 en onsdagskveld hun og.
 
Ja hun kunne bare sagt tallet, og ferdig med det :p Så da får man prøve å trekke pusten litt frem til neste tirsdag hvor jeg skal prøve meg på ny sånn CB uke :)

Men igjen, gratulerer!!! Du er gravid og det ser lovende ut :). Kan du ikke heller måle HCG, jeg har fått feil på de ukes indikasjonene der før. Både at de viser feil begge veier..
 
Men igjen, gratulerer!!! Du er gravid og det ser lovende ut :). Kan du ikke heller måle HCG, jeg har fått feil på de ukes indikasjonene der før. Både at de viser feil begge veier..
Takk ❤️ ja så langt er jeg faktisk det :)

Ja kanskje, men tror legen min synes jeg er litt hysterisk så spørs om jeg får det :/
 
Back
Topp