Hcg prøve

Det er veldig variabelt hvor høy HCG er, så det beste er å få svar på neste for å se om stigningen er bra ☺️ noen produserer HCG senere enn andre, derfor ingen fasit.
 
Det er veldig variabelt hvor høy HCG er, så det beste er å få svar på neste for å se om stigningen er bra ☺️ noen produserer HCG senere enn andre, derfor ingen fasit.
Jeg vet det, tenkte bare høre. Om noen har opplevd å ha så lave hcg. Jeg tenker det er over å ut, men prøver å holde håpet oppe til mandag, men jeg spotter så vet ikke
 
Jeg fikk vell positiv eggløsningstest 3 juni, så eggløsning var vell 4 eller 5?
 
Okay. Det er vanskelig å sammenligne for det varierer så mye. Men du må ta en test med to dagers mellomrom for å sjekke at det dobler seg som det skal. Jeg ser at på en statistikk jeg har viser at det er alt fra 64 til 45 000.
 
Jeg vet det, tenkte bare høre. Om noen har opplevd å ha så lave hcg. Jeg tenker det er over å ut, men prøver å holde håpet oppe til mandag, men jeg spotter så vet ikke
Skjønner, krysser fingrene for at det går din vei og at økningen kan gi deg en trygghet ⭐
 
Tok hcg idag å den hadde dobbelt deg,

To dager siden 575

Idag 1170

Fikk TUL, alt var der det skulle være, men ikke noe mere enn sekken der, er for lite å se.

Siden jeg har en syklus på 31-32 dager så sa hun at det har litt med utviklingen å gjøre, at jeg kan være noen dager tilbake , som høres greit ut.

Skal ta ny hcg på mandag, er den dobbelt så vil det si det er noe der :)

Skal bare ligge på sofaen å slappe av npr jeg kommer hjem framover å ta vare på denne så godt jeg kan.

Nå er det kun super lys rosa utflod:)



Noen flere som har hatt noe lignende?
 

Vedlegg

  • 20230701_165633.jpg
    20230701_165633.jpg
    1,2 MB · Visninger: 29
Tok hcg idag å den hadde dobbelt deg,

To dager siden 575

Idag 1170

Fikk TUL, alt var der det skulle være, men ikke noe mere enn sekken der, er for lite å se.

Siden jeg har en syklus på 31-32 dager så sa hun at det har litt med utviklingen å gjøre, at jeg kan være noen dager tilbake , som høres greit ut.

Skal ta ny hcg på mandag, er den dobbelt så vil det si det er noe der :)

Skal bare ligge på sofaen å slappe av npr jeg kommer hjem framover å ta vare på denne så godt jeg kan.

Nå er det kun super lys rosa utflod:)



Noen flere som har hatt noe lignende?
Dobling på 2 døgn er bra❤️ selv hadde jeg 55 og så 93 så dobling på 2 dager og 15 timer 13 og 15 dpo.
Hadde lyserosa utflod fra uke 4 til uke 7+4 så det trenger bare å bety skjøre slimhinner❤️
Har sett og hørt hjerte på UL på fredag da jeg var 9+4 så alt er i skjønneste orden hos meg. Tipper det samme hos deg❤️
 
Jeg hadde 1281 4+4, så tipper du ligger en uke kortere enn beregnet, og at det derfor ikke var noe hjerteslag å se på ultralyd. Hcg-Stigningen er jo flott.
 
Jeg hadde 1281 4+4, så tipper du ligger en uke kortere enn beregnet, og at det derfor ikke var noe hjerteslag å se på ultralyd. Hcg-Stigningen er jo flott.
Jeg vet jeg hadde positiv eggløsnings test den 3 juni, men noen sier at egget kan ta tid å feste seg?
 
Dobling på 2 døgn er bra❤️ selv hadde jeg 55 og så 93 så dobling på 2 dager og 15 timer 13 og 15 dpo.
Hadde lyserosa utflod fra uke 4 til uke 7+4 så det trenger bare å bety skjøre slimhinner❤️
Har sett og hørt hjerte på UL på fredag da jeg var 9+4 så alt er i skjønneste orden hos meg. Tipper det samme hos deg❤️
Åååå så koselig, håper jeg får samme om 2 uker❤️
 
Jeg begynte å spotte rosa med litt slim igjen, er det ul som har gjort ? Off, blir helt lei meg.
 
Er vanskelig dette, da jeg har mikroskopisk kolitt, som er kronisk diaré, som gir endel magesmerter også, spes om morgenen, blødde ikke igår, men kom rosa idag, å smerter, måtte på do å tømme meg, å kom litt mere når jeg trykket, ble bedre i magen da, men ikkje noe mere blodig, har kun hatt rosa ytflod slim.
Får bare vente å se, ny hcg imorgen uansett.
 
Virke som alt er heilt fint ☺️ mange som ikkje ser noko meir enn du gjorde i uke 5, så vil tru at alt går fint❤ skjønner du bekymrer deg, men mtp diagnosen din er det ikkje rart at du blør syns eg, alt påvirker, og babyen er godt beskytta inni livmor ❤
 
Back
Topp