HCG prøve

TMF97

Blir kjent med forumet
Juliknøttene 2022
Dere som har tatt hcg prøve, hvor langt var dere på vei å hva var verdien?

Tok ul av eggstokker midt i syklusen for å se om jeg hadde eggløsning å den ultralyden viste at jeg kom til å ha eggløsning senere samme dag å at to egg ville slippes. Tok hcg i går 4+6 (20dpo) å den van 6767! Så nå er jeg jo veldig spent på om det er en eller to der inne, hehe :D noen her med tvillinger som målte hcg? Å dere med bare en, hva var deres hcg rundt denne tiden?

Så flott med høyt nivå! :gen014
Jeg fikk målt hcg på 5976 - 5+0. Skal på tul nå på fredag (7+2). Så spent! :nailbiting:

5+0 var min hcg på ca 9850. Var (heldigvis :hilarious: ) bare ei frøken som gjemte seg der inne :happy:

I dag, 5+1 var nivået 13753!:dummy: Spent på om det er en eller to, vertfall når jeg vet det var to egg denne eggløsningen å nivået er så høyt:laughing002

Hadde hcg på 205 16 dpo med tvillinger, så du har jo skyhøye verdier så tidlig! :woot:

I dag, 5+1 var nivået 13753!:dummy: Spent på om det er en eller to, vertfall når jeg vet det var to egg denne eggløsningen å nivået er så høyt:laughing002

Skal du på tidlig ultralyd? Ikke for å skremme, men hvis man får en blæremola, så stiger også hcg nivå veldig fort.
Men krysser fingrene for at det ikke er det. :happy:

Skal du på tidlig ultralyd? Ikke for å skremme, men hvis man får en blæremola, så stiger også hcg nivå veldig fort.
Men krysser fingrene for at det ikke er det. :happy:
Ja vet, men tror sjangsen er større for tvillinger nå enn blæremola. Ultralyd viste 3 modne folikkler men gyn mente den ene var blitt for stor derfor ødelakt. Så da var det to egg som ville slippes den dagen. Ul 22/11, men har veldig lyst til å få en før pga hcg verdiene men vet ikke hva de tenker om det.

Ja vet, men tror sjangsen er større for tvillinger nå enn blæremola. Ultralyd viste 3 modne folikkler men gyn mente den ene var blitt for stor derfor ødelakt. Så da var det to egg som ville slippes den dagen. Ul 22/11, men har veldig lyst til å få en før pga hcg verdiene men vet ikke hva de tenker om det.
Oi! Da kan du ha 3 i magen likevel! Nå er jeg veldig spent på din ul! Du får skrive en update når du har vært på tul!

Her var det tvillinger:Heartred:Heartred

Vedlegg

• 57857BF2-889F-4115-ADB4-0134EFB1B84B.jpeg
    57857BF2-889F-4115-ADB4-0134EFB1B84B.jpeg
    700,5 KB · Visninger: 56
25900 på 6+1 og 41000 på 6+4

Tror det var 65000 6+3. Legen trodde det ikke var blæremola heldigvis, men jeg er fortsatt nervøs :nailbiting:

Back
Topp