Hcg prøve..

IsabelleMarlen

Betatt av forumet
Var hos legen å tok blodprøve på Onsdag i forje uke, har ringt hver dag men de har enda ikke fått tilbake prøvene.. Blir gaal av å vente, hvordan kan det ta så lang tid? er vel ikke akkurat avanserte greier? Om de ikke har fått prøveresultatet imårn blir æ forbanna, kjenne hormonan præsse sæ fram!! Grr.. Noen andre som har tatt? Ventet dere lenge på svar? Å måtte dere ringe dit får å få vite om resultatet var kommet for så å måtte vente på endten legetime eller telefontid, tenk å gjøre ting så vanskelig.. Hoffe!

aldri tatt så aner ikke :/ men trudde man fikk vite med en gang??

Jeg tok torsdag og fikk svar idag. Syns ikke det er så lenge. Siden det har vært helg.

Jeg tok torsdag og fikk svar idag. Syns ikke det er så lenge. Siden det har vært helg.

Ringte de deg eller måtte du ringe dem?

Her må jeg ringe hver dag å høre, og om de har fått inn resultatet kan de jo selvfølgelig ikke si det til meg, så da må jeg enten få legetime eller vente til en dag legen har telefontid.. Snakk om tungvint gjøremåte altså, hvertfall når man sitter hjemme å tripper litt med angst om en ny SA.

aldri tatt så aner ikke :/ men trudde man fikk vite med en gang??

Ja, hun labdama sa til meg at jeg fikk svaret på fredag, og jeg kunne tilogmed ringe på torsdag og høre om svaret var klart allerede da fordi de lot jo ikke prøvne stå lenge.. Men neeida.. ingenting idag heller. Om de heller kunne ringt meg når resultatet var kommet så hadde jeg sluppet massevis av stress å tanker rundt dette.. Men det er jo norsk helsevesen, alt skal gjøres så avansert å vanskelig. :bom :booty

Da tror jeg de har rotet dem bort?! Tar toppen 3 dager om alt går som normalt. Du skulle ha hatt dem nå i dag. Du får spørre om de kan ta nye :)

har tatt prøver 4 ganger, fått svar samme dag eller påfølgende dag.. Så syntes du har rett til å reagere at det tar så lang tid..

Jeg tok på torsdag og fikk svar i dag... Så det må ha vært noe galt med dine eller at de er rota bort!

Legen har telefontid idag, så skal ringe henne å høre :) Takk for svar, da vet jeg at de er trege å at det ikke er jeg som er utålmodig! :p

Back
Topp