HCG prøve uke 4 (på besøk fra mai2019)

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Hei! Titter innom her fra Mai 2019 gruppa da dere i aprilgruppa har kommet litt lenger på vei[emoji4]
Jeg tok HCG prøve på fredag og da var den 110 og jeg var 3+6. Var der igjen i dag og tok ny HCG, er 4+2 i dag, men får ikke vite svaret før i morgen.
Er livredd for at 110 er for lavt [emoji22] vet at det varierer veldig, men synes det høres veldig lavt ut[emoji20]
Noen som har opplevd samme, evt også tatt HCG prøve på samme tidspunkt?

Screenshot_2018-08-27-22-26-20.png
Du er godt innenfor hva som er normalen :)

Vis vedlegget 272503
Du er godt innenfor hva som er normalen :)

Takk! Jeg så på en annen tabell med dpo osv også ser jeg nå at jeg klarte å regne feil dpo så var jo et nervevrak her.. trodde jeg lå laaangt under.. Puh!
og leste om andre som skrev at de hadde 400hcg i uke 4 og det var lavt i følge legen dems.
Nei uff jeg må slutte å spekulere og bare ringe legekontoret å høre i morgentidlig[emoji4]
Takk for svar[emoji7]

Jeg hadde også lav hcg Er skikkelig nervøs... hadde ex-u med fjerning av høyre eggleder 27.06... ble skikkelig syk... så håper virkelig alt er i orden denne gangen. Hadde bare 51 i hcg uke 4,0. Tok ny blodprøve for 2 dager siden (5,0) som viste 286 i hcg. Stigningen ser jo ut til å være innafor når jeg taster det inn i kalkulatorene... men liker ikke at tallene er så lave! Hadde myyye høyere hcg-nivå sist, men bare halvparten i stigning. Og da lå jo reka i egglederen, så det er kanskje positivt at tallene er så ulike denne gangen? Andre som har erfaring med så lave tall?

Jeg hadde også lav hcg Er skikkelig nervøs... hadde ex-u med fjerning av høyre eggleder 27.06... ble skikkelig syk... så håper virkelig alt er i orden denne gangen. Hadde bare 51 i hcg uke 4,0. Tok ny blodprøve for 2 dager siden (5,0) som viste 286 i hcg. Stigningen ser jo ut til å være innafor når jeg taster det inn i kalkulatorene... men liker ikke at tallene er så lave! Hadde myyye høyere hcg-nivå sist, men bare halvparten i stigning. Og da lå jo reka i egglederen, så det er kanskje positivt at tallene er så ulike denne gangen? Andre som har erfaring med så lave tall?

Stigningen er jo kjempebra[emoji173]️ håper det ikke er exu igjen[emoji173]️får du ikke oppfølgning med ul siden du har hatt exu?

Stigningen er jo kjempebra[emoji173]️ håper det ikke er exu igjen[emoji173]️får du ikke oppfølgning med ul siden du har hatt exu?

Jo, får ul om 1 uke... men hadde ny hcg-prøve i dag som kun var 438 (5+3). Så NÅ er jeg stressa... Tenker at det umulig kan være friskt?

Back
Topp