HCG på 1298 dag 16

Jeg?
Tror ikke det, aner ikke har ikke vært på ul ennå. Har bare lest her en plass at høy HCG kan være toxsmile9

Jeg er så spent på om det bare er en inni magen...

1292 dag 16
8000 dag 20
49000 dag 26 uke 5+3

Fortsatt innafor normalen men høyt.

Flere som vet sine verdier?

Oi det var høyt:) kanskje 2;)

Denne gangen har jeg bare tatt 2 blodprøver og jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei men tror jeg var rundt 6 uker da de ble tatt

Dag 1 21000

Dag 2 36000

Forrige svangerskap visste jeg eksakt og da tok jeg blodprøve fra 14 dop pga ivf

14 dpo 81
16 dpo 300
Dobbelt og tripplet seg hele veien men stoppet å ta blodprøver etter 12000 og det var på 22dpo

Men hcg er veldig individuelt fra person til person og fra svangerskap til svangerskap så det kan godt være bare en også:)
Blir spennende for deg med tul da;)

Har du fått tid til TUL for å finne ut om hvor langt du er på vei?

Jeg skal på TUL så sent som 5. Oktober så litt ventetid - i spenning. Ganske kvalm før kl 11 om dagene ellers bare litt humørsyk.

Har du fått tid til TUL for å finne ut om hvor langt du er på vei?

Jeg skal på TUL så sent som 5. Oktober så litt ventetid - i spenning. Ganske kvalm før kl 11 om dagene ellers bare litt humørsyk.
Jeg venter på svar fra henvisning legen sendte i forrige uke,men regner med å komme inn neste uke..da det igjen må sendes henvisning fra Ahus til riksen for duo test. siden jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er så er det greit å vite,så jeg ikke risikerer å bli for sein til duotest:rolleyes:
Her er det nesten ingen symptomer..annet enn tissing på natta og livmoren som strekker seg:) skremmer meg litt, men har hørt at de som blir fort gravid igjen etter svangerskap vil ha lite eller ingen symptomer..så håper det gjelder meg også:)
Lykke til med tul fordi om det er en stund til❤ sånn som hcgen din stiger så ser det jo veldig lovende ut❤

Jeg har to i magen, men har dessverre ikke levert blodprøve for å sjekke stigning [emoji85] så kan ikke hjelpe med der

Back
Topp