Hcg på 114, mye blødninger og ingen tegn..

LM♥10+13♥

April 2013s tøffeste
VIP
Er redd dette blir mitt farvel med dere.
Var hos legen i går og fikk målt hvg på 114, og etter hva jeg har lest, så er det ganske lavt. Skal så klart måle igjen, men er veldig forberedt på svaret nå.

Har så klart allikevel ett bittelite håp, og lurer på om det er noen andre som har hatt/vet om noen som har hatt så lav hcg, men allikevel hatt et normalt svangerskap.

har ikke peiling dessverre, men ønsker deg lykke til.  jeg fikk hjelp av ei dame på laben på legekontoret. hun fant ut på sekunder hva legen hadde brukt nesten 2 uker på ved hjelp av en urindråpe på en graviditetstest, min var negativ da.

Krysser fingrene for at alt er som det skal!

Var litt lavt ja.. fant en tabell og det var 114 innenfor dag 19 etter el, på laveste nivå.. og du er jo nesten 6 uker på vei.. MEN det kan jo vær el har vært litt senere enn du tror! Så vent på den nye målingen og se om det har vært stigning :) Krysser fingrene for deg :)

nr2imars2013 skrev:
Var litt lavt ja.. fant en tabell og det var 114 innenfor dag 19 etter el, på laveste nivå.. og du er jo nesten 6 uker på vei.. MEN det kan jo vær el har vært litt senere enn du tror! Så vent på den nye målingen og se om det har vært stigning :) Krysser fingrene for deg :)

Var litt kjapp i tankegangen!!! 5+6 er jo 3+6 etter el og da er du jo bare 27 dager etter el og da er det ikke SÅ stort gap :) 

Minismurfen skrev:
Krysser fingrene for at alt er som det skal!

Ja, det var det for meg dessverre..

Ønsker dere alle lykke til videre, og husk! Det er ingen selvfølge å kunne få barn når man ønsker! Tenk dere nøye om før dere klager på eventuelle plager :)

Det var synd da:( kanskje jeg ser deg på aprilforumet.

Back
Topp