Hcg og blødninger...

Triana

Andre møte med forumet
Jeg kommenterte en tråd herfor noen dager siden at jeg aldri har hatt en abort... mon tro om jeg jinxet der?! I dag har jeg blødd mye. Nesten som ved 1 dag mens, men det er helt friskt, og ingen koagler. Ikke har jeg noe vondt heller. Er 4+4. Vet ikke om det er noe vits i å ta kontakt med legen så tidlig? Han har uansett fri på onsdager, men tenkte å dra innom legekontoret i morgen for å fikse en hurtighenvisning til fostermedisin. Vet ikke om det har noe for seg... Kan de se noe så tidlig på ul? Oppfølgingen starter ikke før om 2 uker der, så lenge tror jeg ikke at jeg klarer å gå å være så usikker. Nå har jeg vært en svangerskapsbløder tidligere også, men vanskelig å huske om det var så mye...Blødningene har iallefall ikke startet før uke 6. Hvis jeg har en sa nå, er hcg ute av kroppen slik at jeg kan kontrollere med en test?
 
Hcg kan ha kommet ganske høyt ved 4+4, og da vil det kunne ta tid før det går ned. Du kan nok ikke se noe sikkert på UL, men du kan måle hcg med blodprøver i morgen og på mandag. Så får du se om det stiger.

Krysser fingrene for uskyldig blødning. :)
 
Jeg tok nylig sjekk av hcg-stigning pga blødninger og den steg veldig fint, men dagen etter ble blødningene enda sterkere. Så hcg-prøven gjorde meg egentlig ikke så mye klokere. :p Føler meg ganske sikker på at jeg har mistet

Men foreløpig er det eneste måte du kan sjekke på, ja. Kan jo være greit å diskutere med legen uansett. :) Krysser fingrene for at det er helt ufarlig blødning for deg!
 
Da trekker jeg meg tilbake. Tok jo en CB digital i går fordi jeg også ville teste disse digitale greiene :smiley-ashamed008 Den sa gravid 1-2. Jeg klarte ikke å dy meg, og dro å kjøpte en vanlig cb. Den streken var så svak, at det bare var en svak skygge... Da regner jeg med at jeg har opplevd min første SA.
 
Back
Topp