Hcg nivået?

trolli

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Fikk svar på hcg stigningen. Den var steget fra 1717 til 2722. Kjente det bleii en liten nedtur. Mister vel igjen nå. Er målt 1 og 3. dag. Ikke fordoblet seg. Var 5 og 5+2

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Hva sa legen til stigningen? Kan du be om tidlig ul? Må den alltid doble seg?

Kjedelig når ting som skal berolige gir flere bekymringer

Be om en tidlig ul, så får du sjekket om alt er som det skal.
Så tidlig i svangerskapet er jo ikke hcg nivået så høyt.

Legen min sa at det var grei stigning, mens hun som tok ul i dag mente at når det er så lave tall burde de triple seg på 3 dager.. Så eg vet ikke hva eg skal tro på lenger....

Jeg skal på tidlig ul om 2 uker, så jeg skal inn å ta ny hcg prøve neste uka igjen. Jeg vil ikke inn før midt i uke 7,. Ønsker å se et hjerte som banker når vi kommer inn. Slippe å høre t jeg er fortidlig, så du må komme igjen senere for vi er usikker på om du er kortere på veg eller om det er sa/ma. Har ikke lyst å komme på ul hvis jeg kan slippe å se at det ikke er liv. Ønsker å få svar via blodprøve hvis det går galne vegen ikke se det på ul.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Legen min sa at det var grei stigning, mens hun som tok ul i dag mente at når det er så lave tall burde de triple seg på 3 dager.. Så eg vet ikke hva eg skal tro på lenger....
Gyn. har sagt til meg at så lenge det dobler seg så er det bra. Er ikke løye me blir forvirret og redde. Er så masse svar blandt leger og spesialister.

Gyn. har sagt til meg at så lenge det dobler seg så er det bra. Er ikke løye me blir forvirret og redde. Er så masse svar blandt leger og spesialister.

Ja, eg blir sprø!!!!

Når det gikk galt meg hadde jeg 150 i hcg når jeg var 5 uker på vei .

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Back
Topp