Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mulig, jeg fikk første svake strek på min test 10 dpo (riktignok 7 dager etter 3-dagers, men det blir jo same same).Hei jenter
Jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig få noe resultat på gravidtest 25mlu 5 dager /.døgn etter innsett av 5 dagers ?
Hvor tidlig har dere fått antydninger på tester? Klemmer
Kommer an på om du har tatt Ovitrelle, som kan gi falsk positiv så tidlig. Om du er sikker på at Ovitrelle er ute av systemet er det bare fint å teste positivt tidlig, men det er klart at jo lengre ut i svangerskapet, desto bedre odds for at alt skal gå bra Mange tester ikke tidlig fordi de ikke vil teste positivt og så bli skuffa hvis det ikke varer. Men det er vanskelig å la være når man først har muligheten.Hei jenter
Jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig få noe resultat på gravidtest 25mlu 5 dager /.døgn etter innsett av 5 dagers ?
Hvor tidlig har dere fått antydninger på tester? Klemmer
Tusen takk , ser noen skriver at det stort sett er kjemisk da at det er bedre teste positivt senere ?? Eller er det bra med tidlig svake tester ? Blir forvirret lese så mye ulikt
Kommer an på om du har tatt Ovitrelle, som kan gi falsk positiv så tidlig. Om du er sikker på at Ovitrelle er ute av systemet er det bare fint å teste positivt tidlig, men det er klart at jo lengre ut i svangerskapet, desto bedre odds for at alt skal gå bra Mange tester ikke tidlig fordi de ikke vil teste positivt og så bli skuffa hvis det ikke varer. Men det er vanskelig å la være når man først har muligheten.
Var det tidligtest eller ?Det er mulig, jeg fikk første svake strek på min test 10 dpo (riktignok 7 dager etter 3-dagers, men det blir jo same same).
Vet noen får strek på 9 også, og noen får strek på 11 og enda senere enn det og
Jeg brukte begge deler, men fikk omtrent samme resultat. Synes ikke tidligtestene er verd pengene egentlig.Var det tidligtest eller ?
Jeg testet og fikk en svak strek ja på vanlig test , er på rugedag 5 idag. Tør ikke helt tro påmdet , redd det er kjemisk eller innbilning nærmest umulig se på bilde , men tydelig svak svak strek i virkeligheten .Følger. Ruger selv på blastocyst . Er på 6. dagen. Tok en test etter jobb. Negativ dessverre. Tenker å teste på nytt i morgen når jeg står opp. Er den negativ da tenker jeg at dette forsøket ikke gikk. Har du testet deg Nurk25?
Jeg brukte cleare blue tidlig test digital. Håper urinen var utvannet, men må nok innse realiteten at det ikke gikk denne gangen. Har testdag på fredag.Jeg testet og fikk en svak strek ja på vanlig test , er på rugedag 5 idag. Tør ikke helt tro påmdet , redd det er kjemisk eller innbilning nærmest umulig se på bilde , men tydelig svak svak strek i virkeligheten .
Du er på rugedag 6 mener du ? hmm hvilken tester bruker du ?
Veldig svak svak eller sånn tydelig svak ? Hvor fort så du streken din ? her kom den frem er et 1 min ca , så ikke helt klart før den var ferdig suge ferdigJeg testet og etter 5 dager og fikk svak strek
Dette var for to år siden, husker ikke hvor fort den kom vanlig babyplan tester. Tydelig svakVeldig svak svak eller sånn tydelig svak ? Hvor fort så du streken din ? her kom den frem er et 1 min ca , så ikke helt klart før den var ferdig suge ferdig
Aldri brukt Ovitrelle okibtakk for svar jenter skal vente på de tidlige testene jeg har bestilt i posten tør ikke med Vanlige tester enda, så noe tror jeg men kanskje skygge :// make sure , for de blir sikkert negative, men ja det kommet vel litt ann på om Blasto / egget fester seg med en gang eller bruker noen dager ift når vi får positive tester + men ser flere får svake streker fra 9dpo.
Hvor lenge etter innsett har de ulike klinikkene/ sykehusene testdag ?
Syntes det virker fryktelig lenge og hva er poenget med å eventuelt gå 10.dager over IKM før man i følge klinikken skal ta test i følge deres "regelverk"
Ja tenkte det samme , men det er jo så innmari ulikt hvordan " verden ellers fungerer"Jeg har aldri fortsatt det jeg heller. På private klinikker tar man som oftest blodprøve 10 dager etter innsett av blasto, så 15 dpo.
Tror offentlige og andre opererer med senere fordi det jo er endel som ender i kjemisk graviditet og da «slipper» man å fange opp dette. Handler sikkert om administrering og organisering av ressurser etc