Hcg nivået etter innsett Blasto

Nurk25

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Hei jenter
Jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig få noe resultat på gravidtest 25mlu 5 dager /.døgn etter innsett av 5 dagers ?

Hvor tidlig har dere fått antydninger på tester? Klemmer

Hei jenter
Jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig få noe resultat på gravidtest 25mlu 5 dager /.døgn etter innsett av 5 dagers ?

Det er mulig, jeg fikk første svake strek på min test 10 dpo (riktignok 7 dager etter 3-dagers, men det blir jo same same).
Vet noen får strek på 9 også, og noen får strek på 11 og enda senere enn det og :)

Tusen takk , ser noen skriver at det stort sett er kjemisk da at det er bedre teste positivt senere ?? Eller er det bra med tidlig svake tester ? Blir forvirret lese så mye ulikt

Hei jenter

Kommer an på om du har tatt Ovitrelle, som kan gi falsk positiv så tidlig. Om du er sikker på at Ovitrelle er ute av systemet er det bare fint å teste positivt tidlig, men det er klart at jo lengre ut i svangerskapet, desto bedre odds for at alt skal gå bra :Heartred Mange tester ikke tidlig fordi de ikke vil teste positivt og så bli skuffa hvis det ikke varer. Men det er vanskelig å la være når man først har muligheten.

Tusen takk , ser noen skriver at det stort sett er kjemisk da at det er bedre teste positivt senere ?? Eller er det bra med tidlig svake tester ? Blir forvirret lese så mye ulikt

Det er helt omvendt, jo tidligere du får positiv test jo bedre odds!
Det sikkert noen mener er at hvis man tester sent så slipper man få med seg en evt kjemisk graviditet.

Kommer an på om du har tatt Ovitrelle, som kan gi falsk positiv så tidlig. Om du er sikker på at Ovitrelle er ute av systemet er det bare fint å teste positivt tidlig, men det er klart at jo lengre ut i svangerskapet, desto bedre odds for at alt skal gå bra :Heartred Mange tester ikke tidlig fordi de ikke vil teste positivt og så bli skuffa hvis det ikke varer. Men det er vanskelig å la være når man først har muligheten.

Ja, obs Ovitrielle må være ute, men den slår ikke ut på en clearblue digital 25 med ovitrielle på 10 dpo

Aldri brukt Ovitrelle ;) okibtakk for svar jenter:) skal vente på de tidlige testene jeg har bestilt i posten :) tør ikke med Vanlige tester enda, så noe tror jeg men kanskje skygge :// make sure , for de blir sikkert negative, men ja det kommet vel litt ann på om Blasto / egget fester seg med en gang eller bruker noen dager ift når vi får positive tester + men ser flere får svake streker fra 9dpo. :-)

Ved innsett av femdagers blastocyst slo det ut på tidligtest og digital test m/ukesindikator på rugedag 5 (resulterte i min sønn:Heartblue).

Denne gangen var det også innsett av femdagers blastocyst, og det viste antydning til strek på tidligtest 4.rugedag. Testet ikke med digital den dagen, men slo ut på positiv digital m/ukesindikator på rugedag 5 som resulterte i denne graviditeten :)

Følger. Ruger selv på blastocyst . Er på 6. dagen. Tok en test etter jobb. Negativ dessverre. Tenker å teste på nytt i morgen når jeg står opp. Er den negativ da tenker jeg at dette forsøket ikke gikk. Har du testet deg Nurk25?

Følger. Ruger selv på blastocyst . Er på 6. dagen. Tok en test etter jobb. Negativ dessverre. Tenker å teste på nytt i morgen når jeg står opp. Er den negativ da tenker jeg at dette forsøket ikke gikk. Har du testet deg Nurk25?
Jeg testet og fikk en svak strek ja på vanlig test , er på rugedag 5 idag. Tør ikke helt tro påmdet , redd det er kjemisk eller innbilning nærmest umulig se på bilde , men tydelig svak svak strek i virkeligheten .
Du er på rugedag 6 mener du ?:) hmm hvilken tester bruker du ?:) ❤️

Jeg testet og fikk en svak strek ja på vanlig test , er på rugedag 5 idag. Tør ikke helt tro påmdet , redd det er kjemisk eller innbilning nærmest umulig se på bilde , men tydelig svak svak strek i virkeligheten .
Du er på rugedag 6 mener du ?:) hmm hvilken tester bruker du ?:) ❤️
Jeg brukte cleare blue tidlig test digital. Håper urinen var utvannet, men må nok innse realiteten at det ikke gikk denne gangen. Har testdag på fredag.

Veldig svak svak eller sånn tydelig svak ? Hvor fort så du streken din ? ;) her kom den frem er et 1 min ca , så ikke helt klart før den var ferdig suge ferdig
Dette var for to år siden, husker ikke hvor fort den kom :) vanlig babyplan tester. Tydelig svak :)

Aldri brukt Ovitrelle ;) okibtakk for svar jenter:) skal vente på de tidlige testene jeg har bestilt i posten :) tør ikke med Vanlige tester enda, så noe tror jeg men kanskje skygge :// make sure , for de blir sikkert negative, men ja det kommet vel litt ann på om Blasto / egget fester seg med en gang eller bruker noen dager ift når vi får positive tester + men ser flere får svake streker fra 9dpo. :-)

Du kan kjøpe en clearblue digital ultra tidlig, den slår garantert ut nå om du er gravid nå

Hvor lenge etter innsett har de ulike klinikkene/ sykehusene testdag ?
Syntes det virker fryktelig lenge og hva er poenget med å eventuelt gå 10.dager over IKM før man i følge klinikken skal ta test i følge deres "regelverk"

Hvor lenge etter innsett har de ulike klinikkene/ sykehusene testdag ?
Syntes det virker fryktelig lenge og hva er poenget med å eventuelt gå 10.dager over IKM før man i følge klinikken skal ta test i følge deres "regelverk"

Jeg har aldri fortsatt det jeg heller. På private klinikker tar man som oftest blodprøve 10 dager etter innsett av blasto, så 15 dpo.
Tror offentlige og andre opererer med senere fordi det jo er endel som ender i kjemisk graviditet og da «slipper» man å fange opp dette. Handler sikkert om administrering og organisering av ressurser etc

Jeg har aldri fortsatt det jeg heller. På private klinikker tar man som oftest blodprøve 10 dager etter innsett av blasto, så 15 dpo.
Tror offentlige og andre opererer med senere fordi det jo er endel som ender i kjemisk graviditet og da «slipper» man å fange opp dette. Handler sikkert om administrering og organisering av ressurser etc
Ja tenkte det samme , men det er jo så innmari ulikt hvordan " verden ellers fungerer"
Da jeg ble gravid i 2007 tok jeg 1 test litt før forventa mensen , den var positiv og da var det rett til legen med helsekort og alt ..nå virker det som man nærmest er uvelkommen til legen før man er 12 minst uker på vei

Det er jo ulidelig lenge vente i såfall på test ... Jeg trodde kanskje kjemisk var " over" før IKM,? Men jeg er ingen fertilitetsspesialist
Har alltid tenkt positiv ved IKM er bra , selvom JA alt kan jo skje så klart ...
Men 16 dager ETTER innsett er drøyt lenge Zzzz, Zzzzz

Back
Topp