HCG-nivåer

Starfish

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Tenkte det var gøy med en tråd med info om nivået til de som har målt det!

Hva var nivået og hvor langt var du på vei?

Fant denne oversikten. Her ser man jo også hvor stort spenn det er, ikke rart testene varierer:)
  • non-pregnant women - less than 10 U/L
  • borderline pregnancy result - 10 to 25 U/L
  • positive pregnancy test - more than 25 U/L
  • pregnant women, about 4 weeks after the last menstrual period or LMP (average 1 week before first missed period) - 0 to 750 U/L
  • pregnant women, about 5 weeks after the LMP (week after first missed period) - 200 to 7,000 U/L
  • pregnant women, about 6 weeks after the LMP - 200 to 32,000 U/L
  • pregnant women, about 7th weeks after the LMP - 3,000 to 160,000 U/L
  • pregnant women, about 8 to 12 weeks after the LMP - 32,000 to 210,000 U/L
  • pregnant women, about 13 to 16 weeks after the LMP - 9,000 to 210,000 U/L
  • pregnant women, about 16 to 29 weeks after the LMP - 1,400 to 53,000 U/L
  • pregnant women, about 29 to 41 weeks after the LMP - 940 to 60,000 U/L

Fikk nettopp svar på hcg-måling som jeg tok 15 DPO (4+1) og den var på 424 :)

Har ikke målt men fikk 3+ på digital i dag, så da er det i hvert fall over 2700-ish (kan være jeg hadde fått 3+ tidligere, men har ikke tatt digital siden forrige torsdag

Målte på dag 4+5, da var det 7930. På 5+0 var det 14 000 (og noe, fikk ikke eksakt tall av legen). Skal måle igjen imorgen (6+1) så håper det fortsatt stiger.

Målte på dag 4+5, da var det 7930. På 5+0 var det 14 000 (og noe, fikk ikke eksakt tall av legen). Skal måle igjen imorgen (6+1) så håper det fortsatt stiger.

Så høyt! :) Hvorfor får du flere målinger? Fikk kun en, fordi jeg spurte etter den pga tidligere SA. Skulle gjerne hatt flere argumenter for å måle flere ganger :)

Så høyt! :) Hvorfor får du flere målinger? Fikk kun en, fordi jeg spurte etter den pga tidligere SA. Skulle gjerne hatt flere argumenter for å måle flere ganger :)

Jeg hadde skikkelig prestasjonsangst for om jeg skulle klare å produsere over 14 000 i hcg haha.

Jeg hadde vondt i magen og blødde bittelitt. Har hatt veldig vondt i magen de siste dagene, så får derfor måle det en gang til i morgen. Tror egentlig smertene kommer fra tarmen(luft) , men veldig fint å få dobbeltsjekke.

Jeg fikk målt nivåen min på første kontroll da jeg var 7+4 og det var 189894 og så målte jeg da jeg var 7+6 og da var det 174413. Var veldig bekymret fordi det var mindre, men det er jo vanlig at verdiene blir litt mindre etter uke 8 eller sånt.

Åj for noen forskjeller :eek:

Shit og jeg hadde 483 på 4+4!! Mine nivåer øker virkelig sakte haha

Det er visst veldig forskjellig fra person til person det med hcg nivå har jeg forstått, men her var det virkelig noen med veldig høye verdier:joyful:

Jeg målte 795 på 5+0. Venter svar på stigningen.
Skummelt å sammenligne nivåer når det er så utrolig forskjellig fra person til person. Kan fort bli bekymret for noe som er helt normalt. Snakker for min egen del:)

Jeg målte 795 på 5+0. Venter svar på stigningen.
Skummelt å sammenligne nivåer når det er så utrolig forskjellig fra person til person. Kan fort bli bekymret for noe som er helt normalt. Snakker for min egen del:)

Så enig! Jeg kan egentlig ikke lese om sånn her, blir så stressa :hilarious:

Back
Topp