Hcg nivåer

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Ser ut som denne graviditeten blir kortvarig :( hcg på mandag 13 dpo var på 43. To dager etter 15 dpo er den på 46. Sånn som jeg har forstått det skal hcg dobble seg. Jeg har hatt murringer og litt smerter i korsryggen. Ikke tegn til blod enda. Andre her som har opplevd det samme?
 
Ser ut som denne graviditeten blir kortvarig :( hcg på mandag 13 dpo var på 43. To dager etter 15 dpo er den på 46. Sånn som jeg har forstått det skal hcg dobble seg. Jeg har hatt murringer og litt smerter i korsryggen. Ikke tegn til blod enda. Andre her som har opplevd det samme?
Det kan gå begge veier. Har hørt om flere som har hatt det som deg, men det har gått bra likevel :)
 
Jeg hadde lav stigning, men så et bankende hjerte idag :)
Kan jeg spørre hva dine nivåer var og hvor lav stigning? Jeg har jo så å si ikke hatt stigning :( tok hcg test i 15 tiden på mandag med resultat på 43 og på onsdag i 12/13 tiden ble resultatet 46. Var enten 14 el 15 dpo på onsdag( i går)... Er så lei meg :(
 
Så leit!:( håper du tar feil og alt er I orden! <3
 
http://www.digidexo.com/s/403.html

Står litt her, er som sagt før, mange som har lav/treg stigning i førsten. Håper det likevel går veien for deg!! Men ingen blod er vel et godt tegn :)
Tusen takk for omtanken <3 Gyn. Var ikke optimistisk på mine vegne, selv om han sa at det fortsatt er tidlig i graviditeten. Har selv en dårlig følelse, har hatt en del murring i korsryggen siden i går. Blødning trenger ikke nødvendigvis skje før etter en stund :( min kropp tror i hvert fall at den er gravid.
 
Kan jeg spørre hva dine nivåer var og hvor lav stigning? Jeg har jo så å si ikke hatt stigning :( tok hcg test i 15 tiden på mandag med resultat på 43 og på onsdag i 12/13 tiden ble resultatet 46. Var enten 14 el 15 dpo på onsdag( i går)... Er så lei meg :(

Litt usikker, men rundt 17 dpo var jeg på 180, 19 dpo 300 og 23 dpo var deg kun steget til 390.
Langt unna normalen ihvertfall.

Så 46 14 dpo er nok ikke uvanlig lavt ihvertfall
 
Litt usikker, men rundt 17 dpo var jeg på 180, 19 dpo 300 og 23 dpo var deg kun steget til 390.
Langt unna normalen ihvertfall.

Så 46 14 dpo er nok ikke uvanlig lavt ihvertfall
Takk for svar. Tror virkelig ikke det går veien for min del. Tok en RFSU test i stad som var så å si negativ.. Rart egentlig for på el testene jeg har tatt er test streken nesten like sterk som kontroll streken. Blir ikke klok på det her. Ikke antydning til blødning, men symptomene på graviditet er borte.
 
Takk for svar. Tror virkelig ikke det går veien for min del. Tok en RFSU test i stad som var så å si negativ.. Rart egentlig for på el testene jeg har tatt er test streken nesten like sterk som kontroll streken. Blir ikke klok på det her. Ikke antydning til blødning, men symptomene på graviditet er borte.

Testene mine var ikke supersterke, men allikevel ikke til å ta feil av.
Kun tester med CB+ da.
Hadde heller ingen symptomer før nå 8 uker på vei.

Håper virkelig at det går rett vei for deg, man skal jo liksom være trygg så lenge en ikke har blødninger.
 
Testene mine var ikke supersterke, men allikevel ikke til å ta feil av.
Kun tester med CB+ da.
Hadde heller ingen symptomer før nå 8 uker på vei.

Håper virkelig at det går rett vei for deg, man skal jo liksom være trygg så lenge en ikke har blødninger.
Takk for omtanken, det betyr mye <3
 
Back
Topp