Hcg nivåer 5-6 uker

Betty1234

Forelsket i forumet
Fikk i dag svar på hcg blodprøven min og den var på 1707, jeg har ingen anelse om dette er lavt/høyt eller normalt for og være ca 5-6 uker. De på fertilitetsklinikken mener jeg skal ta en ny prøve til mandagen hos fastlegen men jeg trodde at man skulle ta ny 48 timer etterpå.

Spurte de på fertilitetsklinikken om jeg nivået men de sa at det var bra foreløpig, men klarer ikke helt og slå meg til ro når jeg ser flere her inne har så høye tall på hcg målingene sine rundt 5-6 uker.

Det er veldig store forskjeller som fortsatt er normalt ❤ så eneste måten å si noe er å sammenligne med en prøve til i grunn, men her kan du se hvor stor forskjell det kan være men at ting fortsatt er normalt ❤ Screenshot_2018-10-03-20-39-49.png

Husk at det nivået dobles annenhver dag i starten, så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for :-) Jeg tok blodprøver i uke 6 med kun 24t mellomrom og målte 9 000 den ene dagen og 14 000 den neste. Så her går det unna [emoji4]

484 når eg var ca 4+5 og 5632 når eg var 5+4 :) Viktigste er at det dobler seg på ca 48t :)

Back
Topp