L Linda4 Andre møte med forumet Fredag kl 07:59 #1 Har hørt at det er sammenheng mellom hcg-nivå og kjønn! =) Høyt hcg er jente baby, lavt hcg er guttebaby. Har dette stemt med dere?
Har hørt at det er sammenheng mellom hcg-nivå og kjønn! =) Høyt hcg er jente baby, lavt hcg er guttebaby. Har dette stemt med dere?
EnDrøm25 2020 ♡ 2021 Novemberbarna 2021 Fredag kl 08:11 #2 Linda4 skrev: Har hørt at det er sammenheng mellom hcg-nivå og kjønn! =) Høyt hcg er jente baby, lavt hcg er guttebaby. Har dette stemt med dere? Klikk for å utvide … Ikke for min del. Har hatt høye HCG-nivå med begge kjønn. Har en gutt og en jente
Linda4 skrev: Har hørt at det er sammenheng mellom hcg-nivå og kjønn! =) Høyt hcg er jente baby, lavt hcg er guttebaby. Har dette stemt med dere? Klikk for å utvide … Ikke for min del. Har hatt høye HCG-nivå med begge kjønn. Har en gutt og en jente
L Linda4 Andre møte med forumet Fredag kl 18:05 #3 EnDrøm25 skrev: Ikke for min del. Har hatt høye HCG-nivå med begge kjønn. Har en gutt og en jente Klikk for å utvide … Se der ja. Sikkert bare en myte. Det var derfor jeg ville starte denne tråden for å høre litt hvordan de fleste opplever dette
EnDrøm25 skrev: Ikke for min del. Har hatt høye HCG-nivå med begge kjønn. Har en gutt og en jente Klikk for å utvide … Se der ja. Sikkert bare en myte. Det var derfor jeg ville starte denne tråden for å høre litt hvordan de fleste opplever dette
S Stor&liten Glad i forumet Snøfnuggene 2025 ❄️ Fredag kl 18:14 #4 Jeg målte aldri hcg sist men fikk svake tester i forhold til mange andre så tenkte med én gang at det da betydde gutt. Det kommer en jente
Jeg målte aldri hcg sist men fikk svake tester i forhold til mange andre så tenkte med én gang at det da betydde gutt. Det kommer en jente