HCG nivå

Lykkelitenn

Bli kjent med forumet
Er 5+1, tok hcg blodprøve i dag som viste 2500. Leser jo at dette ut i fra referanseområde er innafor, men allikevel bekymret siden jeg ved forrige svangerskap hadde 7200 på samme tid..Noen andre som ligger på ca samme?
 
Er 5+1, tok hcg blodprøve i dag som viste 2500. Leser jo at dette ut i fra referanseområde er innafor, men allikevel bekymret siden jeg ved forrige svangerskap hadde 7200 på samme tid..Noen andre som ligger på ca samme?
Sniker fra september. Ble målt 4+2 med første og tredje. Første hadde hcg på 457 og tredje hadde 107. Så ville ikke hengt meg opp i selve tallet. Stigningen og at nivået er innafor er mer viktig :Heartbigred
 
Er 5+1, tok hcg blodprøve i dag som viste 2500. Leser jo at dette ut i fra referanseområde er innafor, men allikevel bekymret siden jeg ved forrige svangerskap hadde 7200 på samme tid..Noen andre som ligger på ca samme?
Husk at hvert svangerskap ikke kan sammenliknes med hverandre ift hcg-stigning. Det er kun innad i samme svangerskap det kan sammenliknes. Jeg har ikke tatt hcg-måling dette svangerskapet eller det som gikk bra sist. Men har hatt veldig forskjellige hcg nivåer(på samme lengde(uke)) på de svangerskapene som har resultert i MA. Derfor ble det for min del bare mer stress å få målt hcg. Har forståelse for at andre syns det kan være betryggende, og håper du får testet om et par dager så du har noe å sammenlikne med<3 Det er så frustrerende å bli bekymret for alt i første trimester.
 
Back
Topp