HCG nivå

Lykke94

Flørter med forumet
Septemberbarna 2019
Hei :)
Lurer på om det er noen som har fått målt hcg nivået ? Fikk svar på blodprøve jeg tok i dag, der hcgnivået var 108, er 5+0 idag. Hvor langt var dere på vei når dere tok prøven, og hva lå hcg nivået på?

Kjenner jeg er så redd for at det skal gå galt i dette svangerskapet, da jeg tidligere har hatt svangerskap uten for livmoren, og prøvd i 1 år nå for å bli gravid.:rolleyes:

Hei, skal ta mandag og onsdag i neste uke så veldig spent selv! Har ingen formening hva det skal ligge på dessverre…

Hei :)
Lurer på om det er noen som har fått målt hcg nivået ? Fikk svar på blodprøve jeg tok i dag, der hcgnivået var 108, er 5+0 idag. Hvor langt var dere på vei når dere tok prøven, og hva lå hcg nivået på?

Kjenner jeg er så redd for at det skal gå galt i dette svangerskapet, da jeg tidligere har hatt svangerskap uten for livmoren, og prøvd i 1 år nå for å bli gravid.:rolleyes:
Sniker, man kan ikke si så mye ut ifra en verdi, man må ta to prøver for å se om det er stigning eller ikke

Skal ta ny prøve i morgen :) synes det er litt vanskelig å regne ut hvor langt jeg er på vei, siden eggløsning var senere denne måneden, så hvis jeg regner ut fra eggløsning så var jeg 4+3 i går, men ut i fra siste mens så er jeg 5+0 igår, hva mener dere blir riktig å regne ut i fra ?

Skal ta ny prøve i morgen :) synes det er litt vanskelig å regne ut hvor langt jeg er på vei, siden eggløsning var senere denne måneden, så hvis jeg regner ut fra eggløsning så var jeg 4+3 i går, men ut i fra siste mens så er jeg 5+0 igår, hva mener dere blir riktig å regne ut i fra ?

Hvis du vet når eggløsning var hadde jeg gått ut ifra det! Det blir mest korrekt, men lege/jordmor regner etter siste mens :)

Har tatt blodprøve i dag, nå kom svaret! Er 3+4 (12dpo), har hcg på 59. Det sier meg ikke så mye, så skal tilbake på fredag for å ta ny prøve. Jeg stresser fælt etter å ha mistet mange ganger, så håper på dobbling, ønsker så gjerne å senke skuldrene :smiley-angelic001:happy:

Fikk du tatt den andre prøven? Hørt at hcg variere veldig og at det er økningen som er det viktigste?

Eg var hos legen og tok hcg når eg var 5+3, da var min på over 10 000.

Back
Topp