HCG nivå

Lille-bille

Glad i forumet
Har hatt innsett/fryseforsøk, er 4+3 i dag. Hadde blodprøve med HCG 16,4 i går.
Lege sier det er lavt og vil måle stigning med ny blodprøve i morgen.
Hva tenker dere?

Har hatt innsett/fryseforsøk, er 4+3 i dag. Hadde blodprøve med HCG 16,4 i går.
Lege sier det er lavt og vil måle stigning med ny blodprøve i morgen.
Hva tenker dere?
Hei:Heartred sniker og hører ikke til her inne egentlig. Når hadde du positiv graviditetstest? Vet ikke hvordan det beregnes lengde i forhold til om du fikk satt inn embryo eller blasto. Jeg hadde veldig høy hcg 16 dpo/4+2, 1008. Forrige graviditet var den ca 600 tror jeg. Men jeg fikk tidlig positiv test denne gangen, allerede 9dpo. Så det steg jo i noen dager før blodprøve. I utgangspunktet høres det ut som hcgen din er lav desverre. Men har hørt at egg kan gå i dvale eller bruke litt lengre tid på å feste seg,også er det jo stigningen som er viktig. Så jeg ville ventet på svar på blodprøve nr 2 før jeg tok en konklusjon:Heartred

Dette med hcg er godt dokumentert og jeg bil gjerne se vitenskapelige kilder på at embryo kan gå i dvale. Det er ikke bevist, så vidt jeg vet, hos noen pattedyr.

Hcg bør være ca 100 14dpo for at det statistisk sett skal være gode sjanser for å bli baby.

Hei:Heartred sniker og hører ikke til her inne egentlig. Når hadde du positiv graviditetstest? Vet ikke hvordan det beregnes lengde i forhold til om du fikk satt inn embryo eller blasto. Jeg hadde veldig høy hcg 16 dpo/4+2, 1008. Forrige graviditet var den ca 600 tror jeg. Men jeg fikk tidlig positiv test denne gangen, allerede 9dpo. Så det steg jo i noen dager før blodprøve. I utgangspunktet høres det ut som hcgen din er lav desverre. Men har hørt at egg kan gå i dvale eller bruke litt lengre tid på å feste seg,også er det jo stigningen som er viktig. Så jeg ville ventet på svar på blodprøve nr 2 før jeg tok en konklusjon:Heartred
Første positive cb digital var på lørdag, og igjen positiv cb digital i dag(tirsdag). Er bare så plagsomt at man ikke får svar på blodprøve med en gang.
Fikk satt inn et "hatched" egg.
Har også hørt at ved ivf og fryseforsøk så tar det lenger tid å utvikle hcg. Men får nok bare vente å se

Back
Topp