Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra februar. Når jeg var gravid med eldste var hcg på 70 når jeg var 4+3. Den var 219 på 5+0. Så din verdi er absolutt ikke lav!Er 4+5 i dag og har fått svar på hcg prøven jeg tok på mandag, var da 4+3. Den var på 1096, er det lavt? Føler meg ikke gravid i det heletatt bortsett fra at jeg er trøtt og sover mye for tiden
Ååh takk! Da slipper jeg å sitte med vondt i magen til fredag før jeg får svar på prøve nr 2.. håper på økning daDet er vel innafor/høyt så det er jo veldig bra Vis vedlegget 388979
Ble litt stressa når den ikke var høyere for på den tabellen jeg fant burde det vært langt over 5000, men da senker jeg skuldrene litt! TakkSniker fra februar. Når jeg var gravid med eldste var hcg på 70 når jeg var 4+3. Den var 219 på 5+0. Så din verdi er absolutt ikke lav!
Du har sikkert sett på ein tabell der dei teller frå unnfangelseBle litt stressa når den ikke var høyere for på den tabellen jeg fant burde det vært langt over 5000, men da senker jeg skuldrene litt! Takk
Tror du absolutt kan slappe av ja! Kanskje det er tvillinger? HeheBle litt stressa når den ikke var høyere for på den tabellen jeg fant burde det vært langt over 5000, men da senker jeg skuldrene litt! Takk
Jeg hadde 444 4+4 og 905 4+6, så det er ikke lavt.Er 4+5 i dag og har fått svar på hcg prøven jeg tok på mandag, var da 4+3. Den var på 1096, er det lavt? Føler meg ikke gravid i det heletatt bortsett fra at jeg er trøtt og sover mye for tiden
Tror det holder med en, haha jeg er tvilling, så da er det større sjanse for at mine barn får tvillinger tror jeg?Tror du absolutt kan slappe av ja! Kanskje det er tvillinger? Hehe
Jeg hadde 1668 når jeg var 4+4, og er gravid i uke 21 med en jenteEr 4+5 i dag og har fått svar på hcg prøven jeg tok på mandag, var da 4+3. Den var på 1096, er det lavt? Føler meg ikke gravid i det heletatt bortsett fra at jeg er trøtt og sover mye for tiden