Hcg nivå

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Er 4+5 i dag og har fått svar på hcg prøven jeg tok på mandag, var da 4+3. Den var på 1096, er det lavt? Føler meg ikke gravid i det heletatt bortsett fra at jeg er trøtt og sover mye for tiden

Vet ikke, tok ikke hcg med forrige og på den tabellen jeg fant så burde det vært mye høyere..

Det er vel innafor/høyt så det er jo veldig bra FE37C8EB-446D-4A23-9B71-E601D8CA30A6.jpeg

Er 4+5 i dag og har fått svar på hcg prøven jeg tok på mandag, var da 4+3. Den var på 1096, er det lavt? Føler meg ikke gravid i det heletatt bortsett fra at jeg er trøtt og sover mye for tiden
Sniker fra februar. Når jeg var gravid med eldste var hcg på 70 når jeg var 4+3. Den var 219 på 5+0. Så din verdi er absolutt ikke lav!

Sniker fra februar. Når jeg var gravid med eldste var hcg på 70 når jeg var 4+3. Den var 219 på 5+0. Så din verdi er absolutt ikke lav!
Ble litt stressa når den ikke var høyere for på den tabellen jeg fant burde det vært langt over 5000, men da senker jeg skuldrene litt! Takk :D

Ble litt stressa når den ikke var høyere for på den tabellen jeg fant burde det vært langt over 5000, men da senker jeg skuldrene litt! Takk :D
Tror du absolutt kan slappe av ja! Kanskje det er tvillinger? Hehe

Jeg hadde 444 4+4 og 905 4+6, så det er ikke lavt.
Er nå 7+3 og har sett et bankende hjerte ❤️

Fryseforsøk innsett av blasto fredag, 5 dager etterpå hadde jeg positiv test og hcg på 11. har tatt ny idag , to dager senere. Spent! Testdag er ikke før om en uke. Synes det er lavt men kanskje vanlig sååå tidlig

Back
Topp