Hcg nivå

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Noen som har foretatt hcg blodprøver?
Hvilken resultater fikk dere og hvor langt på vei var du da?

jeg fikk hcg på 50 idag og er 4+3 idag, syns det var litt skuffende lavt, men skal ta ny på torsdag så får vi se om det har doblet seg da :)

Hei! Sniker fra april (kan godt hende jeg hører hjemme her da jeg egentlig ikke aner helt hvor i løypa jeg ligger :wacky:) tror jeg kanskje er mellom 4-5 uker ett sted. Mine hcg-prøver ser sånn ut foreløpig:

17.08 93
20.08 172
23.08 471

usikker på om stigningen er bra nok, men blir fulgt opp med både blodprøver og tul (pga spotting siden fredag og litt smerter på en side vil de utelukke exu)

Ett enkelt tall forteller lite har jeg skjønt, så du får en bedre indikasjon når du tar en prøve til så du kan se stigningen. Masse lykke til!

Hei! Sniker fra april (kan godt hende jeg hører hjemme her da jeg egentlig ikke aner helt hvor i løypa jeg ligger :wacky:) tror jeg kanskje er mellom 4-5 uker ett sted. Mine hcg-prøver ser sånn ut foreløpig:

17.08 93
20.08 172
23.08 471

usikker på om stigningen er bra nok, men blir fulgt opp med både blodprøver og tul (pga spotting siden fredag og litt smerter på en side vil de utelukke exu)

Ett enkelt tall forteller lite har jeg skjønt, så du får en bedre indikasjon når du tar en prøve til så du kan se stigningen. Masse lykke til!

Så bra du får så fin oppfølging :)
Skal ta ny blodprøve imorgen så håper jeg på stigning :sorry: og er den ikke tilstrekkelig forhøyet så skal jeg tvinge meg til en prøve neste uke også

Idag fikk jeg svar på hcg målinga fra igår 4+4, den var bare på 64
Så på 48 timer har jeg kun hatt en økning på 14
Legen var ikke særlig optimistisk og det er nok heller ikke jeg :( skal ta ny hcg på mandag men er nok forberedt på at dette ikke går bra

Idag fikk jeg svar på hcg målinga fra igår 4+4, den var bare på 64
Så på 48 timer har jeg kun hatt en økning på 14
Legen var ikke særlig optimistisk og det er nok heller ikke jeg :( skal ta ny hcg på mandag men er nok forberedt på at dette ikke går bra
Så trist å høre.. hvordan er testene dine da? Er det svake tester?

.

Vedlegg

• AFE524AD-1293-4F62-9883-7BB7D9D6C967.jpeg
    AFE524AD-1293-4F62-9883-7BB7D9D6C967.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 78
Testene er vell svake for hvor «langt» jeg er på vei, men jeg syns jo selv jeg ser stigning :(
Ååh ja tar kanskje litt tid før det forsvinner helt :( masse klemmer til deg ❤️

Testene er vell svake for hvor «langt» jeg er på vei, men jeg syns jo selv jeg ser stigning :(
Hvordan gikk det med deg? ❤️
Skal selv ta hcg prøve nummer 2 på torsdag og er kjempe nervøs…

Edit : Hcg prøvene viste fin stigning, den rosa-brune-utfloden forsvant etter noen dager ☺️ Veldig lettet og prøver å senke skuldrene, håper alt kommer til å gå bra i tiden framover ❤️

Last edited:
Hvordan gikk det med deg? ❤️
Skal selv ta hcg prøve nummer 2 på torsdag og er kjempe nervøs…
Testene er uforandret, verken sterkere eller svakere. Tok ny hcg igår men da jeg ringte legekontoret for å høre hva resultatene ble så fikk jeg bare beskjed om at legen skulle ringe med resultatene iløpet av dagen, og det lover jo aldri godt :sorry:

Testene er uforandret, verken sterkere eller svakere. Tok ny hcg igår men da jeg ringte legekontoret for å høre hva resultatene ble så fikk jeg bare beskjed om at legen skulle ringe med resultatene iløpet av dagen, og det lover jo aldri godt :sorry:
Jeg krysser fingrene for deg! Oppdater oss om du føler for det ❤️

Hcg hadde synki til 34 på 5+2 og jeg har idag begynt å blø :sorry:
Dette er andre gang jeg må melde meg ut av en maigruppe. For et år siden opplevde jeg en dramatisk exu og begge egglederne måtte fjernes, gjennom ivf fikk vi igjen sjansen til å bli foreldre, men denne gangen endte det i spontanabort :(
Masse lykke til videre alle sammen, jeg kommer nok til å følge med her litt videre selv om det ikke ble maibarn på meg , også håper jeg at jeg kanskje får bli med i juni/juli/august gruppa når den tid kommer :Heartred

Dette er andre gang jeg må melde meg ut av en maigruppe. For et år siden opplevde jeg en dramatisk exu og begge egglederne måtte fjernes, gjennom ivf fikk vi igjen sjansen til å bli foreldre, men denne gangen endte det i spontanabort :(
Masse lykke til videre alle sammen, jeg kommer nok til å følge med her litt videre selv om det ikke ble maibarn på meg , også håper jeg at jeg kanskje får bli med i juni/juli/august gruppa når den tid kommer :Heartred
Åh så trist Jeg håper det ikke er lenge til du får en ny positiv test ❤️

Håper det går din vei på andre forsøk! :Heartred

Hadde selv en exu i april i år. Var da 10uker på vei, men fosteret var 8uker (dødt). Så fjernet venstre eggleder. Gravid nå på nytt, men frykter en ny exu siden de mente det var stor sannsynlighet for at det skjer igjen.
Har også hatt en Sa/ma i 2014, det er så leit! Masse klemmer sendes din vei:Heartred

Back
Topp