Hcg nivå

Eiddwen

Forumet er livet
Assistert-jentene
Flere som har målt eller skal måle?

Jeg målte mandag og i dag. På mandag var det 259, 14 dpo. :) Dagens svar får jeg nok på fredag.

Jeg fikk måle siden vi satte inn to embryo. Foreløpig ikke noen klar pekepinn utfra hcg da. :p Jeg tror det bare er ett embryo som har festet seg. Vi er veldig glad uansett. :)
 
Jeg målte på mandag da var det 250 og målt igjen i dag, får også svar på fredag :) grunnen til at jeg har måkt er fordi jeg hadde en bitteliten blødning på fredag.

Blir spennende for deg å se om det er en eller to som har festet seg da.
 
Målt pga ekstra oppfølging dette svangerskapet:
4+0 - 240
4+2 - 498
Målt igjen idag,og får svar i morgen,da skal jeg nok ikke måle mer. Fin stigning☺️
 
Jeg har målt pga mistet 3ganger tidligere.
fredag/ 12DPO /3+6: HCG 110
Mandag/ 15DPO/ 4+2: HCG 950
[emoji173]️
 
Jeg målte på mandag da var det 250 og målt igjen i dag, får også svar på fredag :) grunnen til at jeg har måkt er fordi jeg hadde en bitteliten blødning på fredag.

Blir spennende for deg å se om det er en eller to som har festet seg da.

Da var du 4+3? :) Høres ut som den blødningen ikke har vært farlig da! :D

Jeg må nok vente på UL med fasit om en eller to, blodprøven min er litt høy for enling, men helt normalt både for enling og tvilling. :p
 
Målt pga ekstra oppfølging dette svangerskapet:
4+0 - 240
4+2 - 498
Målt igjen idag,og får svar i morgen,da skal jeg nok ikke måle mer. Fin stigning☺️

Supre tall og nydelig stigning. :) Nei, det holder vel nå ja. :hilarious:
 
Jeg har målt pga mistet 3ganger tidligere.
fredag/ 12DPO /3+6: HCG 110
Mandag/ 15DPO/ 4+2: HCG 950
[emoji173]️

Det er flotte tall hvert fall! :D

Hvorfor teller du dpo og ukenummer ulikt?
 
Last edited:
Da var du 4+3? :) Høres ut som den blødningen ikke har vært farlig da! :D

Jeg må nok vente på UL med fasit om en eller to, blodprøven min er litt høy for enling, men helt normalt både for enling og tvilling. :p

Ja var det :) ja det virker sånn altså :D

Men spennende uansett da :)
 
Det er flotte tall hvert fall! :D

Hvorfor teller du dpo og ukenummer ulikt?

Ja jeg var jo livredd for at 110 var for lavt, og hun som tok den andre blodprøven på meg på mandagen sa at 110 er lavt. Så jeg fikk jo helt panikk, utrolig deilig å få vite at det var over 900[emoji173]️selvom jeg ikke forventa en såååå stort hopp[emoji1]
 
Ja jeg var jo livredd for at 110 var for lavt, og hun som tok den andre blodprøven på meg på mandagen sa at 110 er lavt. Så jeg fikk jo helt panikk, utrolig deilig å få vite i dag at den andre prøven var over 900 [emoji173]️ selvom jeg ikke forventa en såååå stort hopp[emoji1] []
 
Ja jeg var jo livredd for at 110 var for lavt, og hun som tok den andre blodprøven på meg på mandagen sa at 110 er lavt. Så jeg fikk jo helt panikk, utrolig deilig å få vite at det var over 900[emoji173]️selvom jeg ikke forventa en såååå stort hopp[emoji1]

110 er ikke lavt verken 12 dpo eller 3+6, så det er veldig rart å si. :rolleyes: Flott stigning da! :D
 
110 er ikke lavt verken 12 dpo eller 3+6, så det er veldig rart å si. :rolleyes: Flott stigning da! :D

Ja merkelig at hun sa det da, jaja..
kanskje det er to inni magen[emoji1] hadde vært veeeeeldig koselig med tvillinger da[emoji173]️[emoji173]️
 
Det er flotte tall hvert fall! :D

Hvorfor teller du dpo og ukenummer ulikt?

Hæ gjør jeg d?[emoji23] sikkert bare meg som er så veldig trøtt og distré for tia[emoji85]
Ser fortsatt ikke hva som er feil[emoji85]
 
Hæ gjør jeg d?[emoji23] sikkert bare meg som er så veldig trøtt og distré for tia[emoji85]
Ser fortsatt ikke hva som er feil[emoji85]

14 dpo tilsvarer egentlig 4+0. :) Siden det er 14 dager etter befruktning/EL. :p
 
Ja merkelig at hun sa det da, jaja..
kanskje det er to inni magen[emoji1] hadde vært veeeeeldig koselig med tvillinger da[emoji173]️[emoji173]️

Har dere tvillinger i slekta? :)
 
Har dere tvillinger i slekta? :)

14 dpo tilsvarer egentlig 4+0. :) Siden det er 14 dager etter befruktning/EL. :p

Åja, selv med 29dager syklus?
Glow app’en sier jeg 17 dpo i dag og preglife + BV gravid sier jeg er 4+4.
Har ikke tenkt noe mer over det[emoji12]

Nei ingen tvillinger i slekta som vi vet om. Men min søster var gravid (exu og måtte operere vekk :( ) og der var det to, så det kan jo hende feks en lenger ut i slekta egentlig skulle hatt tvillinger men mista den ene.
 
Jeg tok min første blodprøve i dag for å sjekke stigning pga svake tester. Neste skal jeg ta på fredag.. Blir ei lang helg med venting ☹️ Men fikk faktisk en sterk strek i ettermiddag for første gang, så har et lite håp da jeg er på dag 21 dpo
 
Åja, selv med 29dager syklus?
Glow app’en sier jeg 17 dpo i dag og preglife + BV gravid sier jeg er 4+4.
Har ikke tenkt noe mer over det[emoji12]

Nei ingen tvillinger i slekta som vi vet om. Men min søster var gravid (exu og måtte operere vekk :( ) og der var det to, så det kan jo hende feks en lenger ut i slekta egentlig skulle hatt tvillinger men mista den ene.

Nå vil jo norske leger kun ta utgangspunkt i første dag i siste mens. :rolleyes: Så om du legger inn den i BV terminkalkulator så får du norsk svangerskapslengde og norsk termin. Men om du vet hvilken dag du hadde EL så kan du regne den dagen som 2+0 uansett sykluslengde (legge inn den som befruktning i terminkalkulatoren). For befruktning regnes som 2+0 i svangerskapet. Så 1 dpo er 2+1, 2 dpo er 2+2 osv. Så 14 dpo er 4+0. :p

Ja, kanskje det egentlig skulle vært tvillinger i slekta di da. Om du ønsker deg tvillinger skal jeg krysse fingrene for deg. :D
 
Jeg tok min første blodprøve i dag for å sjekke stigning pga svake tester. Neste skal jeg ta på fredag.. Blir ei lang helg med venting ☹️ Men fikk faktisk en sterk strek i ettermiddag for første gang, så har et lite håp da jeg er på dag 21 dpo

Du får vel svar på dagens før helga? Vet du helt sikkert at du er 21 dpo? Krysser fingrene for at alt er bra i magen. :Heartred
 
Nå vil jo norske leger kun ta utgangspunkt i første dag i siste mens. :rolleyes: Så om du legger inn den i BV terminkalkulator så får du norsk svangerskapslengde og norsk termin. Men om du vet hvilken dag du hadde EL så kan du regne den dagen som 2+0 uansett sykluslengde (legge inn den som befruktning i terminkalkulatoren). For befruktning regnes som 2+0 i svangerskapet. Så 1 dpo er 2+1, 2 dpo er 2+2 osv. Så 14 dpo er 4+0. :p

Ja, kanskje det egentlig skulle vært tvillinger i slekta di da. Om du ønsker deg tvillinger skal jeg krysse fingrene for deg. :D

IMG_0408.jpg
BV sier også 4+4.
Men jeg fikk positive ELtester på CD 14,15 og 16, så negativ på CD 17 og Glow sier at 1dpo er den dagen jeg fikk negativ eltest. Hvis du skjønte det[emoji1]

Jeg har veldig lyst på tvillinger[emoji7] tusen takk[emoji7]
 
Back
Topp