Hcg nivå

MammantilK

Forelsket i forumet
Noen som har peiling. Den går så vidt oppover. (Gudsjelov ikke nedover ) men den har på ingen måte dobbelt seg. (Det gikk 35 timer mellom prøvene.) Først på 64 også på 78 (uke 4) hva vil det si?

Last edited:
Tipper du kun mangler det halve døgnet mellom blodprøvene for å få en dobling [emoji1303]

Hvorfor har de tatt med bare en dag mellom? Det er bare unødvendig.
Doblingstiden din med disse verdiene er på 31,5 timer, det er mer enn nok dobling, for å si det sånn :)

Det skal ikke doble seg med bare et døgn mellom.

Edit: Kalkulatoren jeg brukte tar ikke hensyn til at det gikk mer enn et døgn, kan kun legge inn dato, ikke klokkeslett. Så den tror at du tok med 24-timers mellomrom, og estimerer at du etter 6 timer mer ville hatt dobling.

Hvorfor har de tatt med bare en dag mellom? Det er bare unødvendig.
Doblingstiden din med disse verdiene er på 31,5 timer, det er mer enn nok dobling, for å si det sånn :)

Det skal ikke doble seg med bare et døgn mellom.

Edit: Kalkulatoren jeg brukte tar ikke hensyn til at det gikk mer enn et døgn, kan kun legge inn dato, ikke klokkeslett. Så den tror at du tok med 24-timers mellomrom, og estimerer at du etter 6 timer mer ville hatt dobling.
Nivået var 64 ikke 46. Skrivefeil

Da ville jeg vært litt mer bekymret. Men jeg skjønner ikke hvorfor legen din har bedt deg komme bare dagen etter? Dra tilbake to døgn etter den nyeste, og se da.
Ja jeg drar vel tilbake neste uke engang. Men med så lave hcg nivåer og ingen dobbling. Så har jeg vel egentlig skjønt bilde. Da er det vel bare å vente på abort. Hvis så håper jeg det ikke drøyer for lenge. Helt jævlig å gå sånn

Ja jeg drar vel tilbake neste uke engang. Men med så lave hcg nivåer og ingen dobbling. Så har jeg vel egentlig skjønt bilde. Da er det vel bare å vente på abort. Hvis så håper jeg det ikke drøyer for lenge. Helt jævlig å gå sånn

Fant en annen kalkulator der man kan legge inn timer. Så kan du se selv også: https://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
Da vises det en grønn linje på deg på grafen.

Ønsker deg lykke til, håper det ordner seg greit på en eller annen måte. Trist når det blir sånn.

Håper det beste. Har opplevd gyn som sier det kan gå fint med rare eller fallende hcg også. Ville fått målt og sjekket igjen og fått Ine til TUL

Lykkeliten_86 skrev et innlegg om hcg-måling og hva nivåene var på ved styrken på teststrimmlene. Om du har tatt jevnlige tester, så kunne det kanskje ha vært interessant for deg å lese. Kanskje blir du ikke så bekymret/får et håp. Innlegget ble skrevet 6.juli 2015.
Jeg hadde sen hcg måling sist svangerskap og har nok det nå også.
Krysser fingrene for deg

Åssen går det med deg?

Venter fortsatt på abort. Nå er jeg 5 uker med hcg på 185. Så det går opp men ingen dobbling. Så kan nok gå noen uker før drt skjer noe her. Hvordan går det med deg?
Ikke så bra :/ Endte ikke bra her gitt. Håper det ordner seg for deg [emoji173]

Hopper på her..tok blodprøver 12 dpo og den var på 19:/
Tok ny prøve idag 14 dpo og får svar imorgen..
Vet jo at alle har forskjellig hgc stigninger..men er redd og nervøs for å ringe imorgen...redd for at den har gått ned..eller bare gått litt opp..
Skal til ul på tirsdag for å skjekke...men med så lav hgc er jeg også redd for etopisk ...

Ene øyeblikket er jeg glad og tar på magen..neste er jeg kjempe redd for at det ikke går veien...

Hopper på her..tok blodprøver 12 dpo og den var på 19:/
Tok ny prøve idag 14 dpo og får svar imorgen..
Vet jo at alle har forskjellig hgc stigninger..men er redd og nervøs for å ringe imorgen...redd for at den har gått ned..eller bare gått litt opp..
Skal til ul på tirsdag for å skjekke...men med så lav hgc er jeg også redd for etopisk ...

Ene øyeblikket er jeg glad og tar på magen..neste er jeg kjempe redd for at det ikke går veien...

Tror ikke 19 på 12 dpo er så forferdelig, og uansett er det stigningen som teller!!
På tirsdag... i uke 4+3? Ser de noe da? Mistenker at de kun kan se en tykk slimhinne sæ tidlig, og da er det kanskje like greit å vente et par uker så man kan se en fetal pole og evt hjerteslag? Fra uke 6 skal det vel gå Ann å se hjertet slå.

Back
Topp