HCG nivå

Målte da jeg ble gravid med lisja, 34 12 dpo og 95 14 dpo:)

Målte to ganger forrige uke.
5+2 da hadde jeg 7300 og når jeg var 5+6 så hadde jeg 17500.
Så jeg var innafor normalen. :-)

Målte også to ganger forrige uke. 392 tirsdag (4+3) og over 700 torsdag (4+5):)

5+2 var den 12000 og 5+4 var den 19000.. Skal visstnok være god nok stigning, selv om jeg ble litt usikker selv. Skal måle igjen en dag til neste uke.

jeg har bare målt nå 1 gang. var ca 4 uker da og hadde hcg på 600.. Legen sa så fint at det ikke var nok til å kunne være baby på vei.. Men utifra lister og andre tråder så er d jo det! tatt ny i dag, så er super spent på stigningen..

jeg har bare målt nå 1 gang. var ca 4 uker da og hadde hcg på 600.. Legen sa så fint at det ikke var nok til å kunne være baby på vei.. Men utifra lister og andre tråder så er d jo det! tatt ny i dag, så er super spent på stigningen..
Det høres kjempemerkelig ut.. Det må da virkelig være innafor normalen?

Det høres kjempemerkelig ut.. Det må da virkelig være innafor normalen?
ja, det jeg og tenker! utrolig teit svar å få over tlf av fagmann! men han sa ikke tallene da, de ringte jeg inn selv og spurte etter.

ja, det jeg og tenker! utrolig teit svar å få over tlf av fagmann! men han sa ikke tallene da, de ringte jeg inn selv og spurte etter.
Så rart! Du har tatt ny i dag, sant?
Blir spennende å høre hvor høy stigningen har vært :)

Jeg har målt en gang (i går), skal måle igjen i morgen, og får svar på fredag. Vet ikke hvor høyt jeg hadde i går :/

Spurte legen om HCG i dag, og han sa det var individuelt og skapte mer bekymringer enn glede dette med å måle HCG ;) fordi alle svangerskap er så forskjellige :)

Målte i uke 4+1 og 4+3. Da var det 235 og 550. Slik jeg har forestått det kan HCG variere veldig. Og vi må prøve å ikke henge oss for mye opp i det, men det er vanskelig. Det viktigste er at det stiger! Så bra påpeking luckygirl29 :)

Spurte legen om HCG i dag, og han sa det var individuelt og skapte mer bekymringer enn glede dette med å måle HCG ;) fordi alle svangerskap er så forskjellige :)
Det veldig forskjellig ja. Men det viktigste er å sjekke om det stiger. Hvis det ikke gjør der har man mistet.

Det veldig forskjellig ja. Men det viktigste er å sjekke om det stiger. Hvis det ikke gjør der har man mistet.
Man sjekker vel bare hvis man kanskje vet at ting ikke er som det skal? :)
Er jo av og til at vi som gravide blir mer stresset fordi at det ikke har doblet seg i løpet av to dager, slik det står at det skal :) Si at det skal stige med 4000 da, også har det steget med 3000, så kan det være normalt for akkurat den det gjelder, og det kan bekymre mange :)

Man sjekker vel bare hvis man kanskje vet at ting ikke er som det skal? :)
Er jo av og til at vi som gravide blir mer stresset fordi at det ikke har doblet seg i løpet av to dager, slik det står at det skal :) Si at det skal stige med 4000 da, også har det steget med 3000, så kan det være normalt for akkurat den det gjelder, og det kan bekymre mange :)
Ja, jeg tok forrige svangerskap pga blødning. Da mistet jeg. Hadde føste hcg på 7.. Stigning er stigning, her sank den.

Hallo? Snittet er jo på 48 ved 4 uker :o for en kunnskapsløs lege!

Back
Topp