Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres kjempemerkelig ut.. Det må da virkelig være innafor normalen?jeg har bare målt nå 1 gang. var ca 4 uker da og hadde hcg på 600.. Legen sa så fint at det ikke var nok til å kunne være baby på vei.. Men utifra lister og andre tråder så er d jo det! tatt ny i dag, så er super spent på stigningen..
ja, det jeg og tenker! utrolig teit svar å få over tlf av fagmann! men han sa ikke tallene da, de ringte jeg inn selv og spurte etter.Det høres kjempemerkelig ut.. Det må da virkelig være innafor normalen?
Så rart! Du har tatt ny i dag, sant?ja, det jeg og tenker! utrolig teit svar å få over tlf av fagmann! men han sa ikke tallene da, de ringte jeg inn selv og spurte etter.
ja... er nervepirrende.. håper bare det er stgning jeg...Så rart! Du har tatt ny i dag, sant?
Blir spennende å høre hvor høy stigningen har vært![]()

Krysser fingrene for degja... er nervepirrende.. håper bare det er stgning jeg...![]()

Det veldig forskjellig ja. Men det viktigste er å sjekke om det stiger. Hvis det ikke gjør der har man mistet.Spurte legen om HCG i dag, og han sa det var individuelt og skapte mer bekymringer enn glede dette med å måle HCGfordi alle svangerskap er så forskjellige
![]()
Man sjekker vel bare hvis man kanskje vet at ting ikke er som det skal?Det veldig forskjellig ja. Men det viktigste er å sjekke om det stiger. Hvis det ikke gjør der har man mistet.
Ja, jeg tok forrige svangerskap pga blødning. Da mistet jeg. Hadde føste hcg på 7.. Stigning er stigning, her sank den.Man sjekker vel bare hvis man kanskje vet at ting ikke er som det skal?![]()
Er jo av og til at vi som gravide blir mer stresset fordi at det ikke har doblet seg i løpet av to dager, slik det står at det skalSi at det skal stige med 4000 da, også har det steget med 3000, så kan det være normalt for akkurat den det gjelder, og det kan bekymre mange
![]()
Hallo? Snittet er jo på 48 ved 4 ukerjeg har bare målt nå 1 gang. var ca 4 uker da og hadde hcg på 600.. Legen sa så fint at det ikke var nok til å kunne være baby på vei.. Men utifra lister og andre tråder så er d jo det! tatt ny i dag, så er super spent på stigningen..