HCG nivå?

MammaTilTreSnartFire

Flørter med forumet
Himmelbarn
Hadde en cb digital igjen så tok den idag bare for å se, da stod det plutselig gravid 2-3! Igår stod det gravid 1-2! (På Under 24 timer) Noen som har opplevd det eller har peiling på HCG nivå? 11-12 DPO idag!
Leste at HCG på cb digital 2-3 er på 200+? Er ikke der mye 4-5 dager før ikm? Tvillinger? Forvirret haha ImageUploadedByBV Forum1461054275.411636.jpg

Hehe... så spennende!:happy: Dette vet jeg lite om, men kanskje tvillinger ja!? Skal du til tidlig ul?

Nei har ikke vært hos legen ennå en gang, men kanskje jeg skulle fått en time :-p
leste at førstegangskontroll ikke var før i uke 8 ca? Har to barn fra før men husker ikke når jeg var hos legen første gangen! Haha

Hehe.. godt vi er flere.Jeg husker lite og, men nå er jo det en stund siden :-P Blir spennende tid fremover ;-)

For det første; gratulerer så mye;)

Er det slik at første kontroll allerede er i uke 8?

Tusen takk☺️ jeg leste det en plass, stod vel mellom uke 8 og uke 12 egentlig
Visst jeg husker riktig så ville legen min vente med å ha meg på kontroll til uke 12 Pga de kan ikke ta blodprøver å sånt før det :)

Gratulerer så mye med graviditeten :) Driver å sniker litt her, da vi skal begynne å prøve når denne mensen er ferdig, så satser på januar/februar barn :) har en på 13 måneder fra før.

12 uker er lenge å vente på første time haha ringte å Fikk time 6 mai til legen☺️ utålmodig
Tusen takk for det ☺️ håper det klaffer for dere også☺️ masse lykke til☺️☺️

12 uker er lenge å vente på første time haha ringte å Fikk time 6 mai til legen☺️ utålmodig
Tusen takk for det ☺️ håper det klaffer for dere også☺️ masse lykke til☺️☺️
Takk :) Ja 12 uker er laaaang tid :p Klart man kan få time før, men trur ikke blodprøver kan tas før etter uke 12 av en eller annen grunn :p

Lykke til hos legen ;)

Nei har ikke vært hos legen ennå en gang, men kanskje jeg skulle fått en time :-p
leste at førstegangskontroll ikke var før i uke 8 ca? Har to barn fra før men husker ikke når jeg var hos legen første gangen! Haha
Jeg hadde førstegangskontroll i uke 12, legen sa at de tar det i uke 11-12 da pga blodprøver osv. Men jeg bestilte en vanlig time.. Fikk målt hcg osv. Selv om jeg var på tidlig UL og fikk vite at det var tvillinger så fikk jeg ikke første kontroll før 12 og Oul i uke 18+5..

Jeg har første kontroll i uke 13. (Mest fordi jeg ikke har mulighet uke 12). Syntes det kanskje er litt sent da dette er første. Men gjør meg engtlig ingen ting. fikk sms av legen hvor det stod jeg bare kunne komme hvis jeg lurte på noe eller noe skjedde før det.

Back
Topp