veienerlang
Elsker forumet
Var å tok blodprøve i dag, 14dager etter innsett å den va på 508. Satte inn to egg, å klinikken synes det var høyt å at d kunne være to. Hva hadde du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15 dager etter innsett hadde jeg 1466 i hcg. Har satt inn ett egg. Viser for øvrig til det som jeg og andre har skrevet under tråden HCG KALKULATORVar å tok blodprøve i dag, 14dager etter innsett å den va på 508. Satte inn to egg, å klinikken synes det var høyt å at d kunne være to. Hva hadde du?

Ja skjønner det e store forskjella på hcg nivå. Blei bare så opphengt i at klinikken sa d va såå høyt å at d kunne være to inni der. Men får smøre mæ me enda meir tolmodighet å vente t 29juni me å få vite svaret

Jeg hadde 848 på 15 dpo( mulig jeg var 16/17) og.Var å tok blodprøve i dag, 14dager etter innsett å den va på 508. Satte inn to egg, å klinikken synes det var høyt å at d kunne være to. Hva hadde du?
So koslig at du fekk se ein liten marsboerSå koseli at dokker huska på mæva på ul onsdag, å d va en liten baby der fikk se at hjertet slo, men fikk ikke høre å fikk heller ikke bilde. Syns i grunn legen var en lest, for han var veldig rask med undersøkelsen, noe han ikkje ville æ skulle se?
Men heldigvis va d en liten der<3