veienerlang
Elsker forumet
Var å tok blodprøve i dag, 14dager etter innsett å den va på 508. Satte inn to egg, å klinikken synes det var høyt å at d kunne være to. Hva hadde du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15 dager etter innsett hadde jeg 1466 i hcg. Har satt inn ett egg. Viser for øvrig til det som jeg og andre har skrevet under tråden HCG KALKULATORVar å tok blodprøve i dag, 14dager etter innsett å den va på 508. Satte inn to egg, å klinikken synes det var høyt å at d kunne være to. Hva hadde du?
Ja skjønner det e store forskjella på hcg nivå. Blei bare så opphengt i at klinikken sa d va såå høyt å at d kunne være to inni der. Men får smøre mæ me enda meir tolmodighet å vente t 29juni me å få vite svaret
Jeg hadde 848 på 15 dpo( mulig jeg var 16/17) og.Var å tok blodprøve i dag, 14dager etter innsett å den va på 508. Satte inn to egg, å klinikken synes det var høyt å at d kunne være to. Hva hadde du?
So koslig at du fekk se ein liten marsboer Samma va me meg, legen Va so kjapp at eg fekk ik spøre de eg skulle og fekk heller ik noko bilde:/ Litt irriterende! Håpa at neste gong blir bedreSå koseli at dokker huska på mæ va på ul onsdag, å d va en liten baby der fikk se at hjertet slo, men fikk ikke høre å fikk heller ikke bilde. Syns i grunn legen var en lest, for han var veldig rask med undersøkelsen, noe han ikkje ville æ skulle se?
Men heldigvis va d en liten der<3