Hcg nivå

veienerlang

Elsker forumet
Var å tok blodprøve i dag, 14dager etter innsett å den va på 508. Satte inn to egg, å klinikken synes det var høyt å at d kunne være to. Hva hadde du?

Var å tok blodprøve i dag, 14dager etter innsett å den va på 508. Satte inn to egg, å klinikken synes det var høyt å at d kunne være to. Hva hadde du?
15 dager etter innsett hadde jeg 1466 i hcg. Har satt inn ett egg. Viser for øvrig til det som jeg og andre har skrevet under tråden HCG KALKULATOR :happy:

Ja skjønner det e store forskjella på hcg nivå. Blei bare så opphengt i at klinikken sa d va såå høyt å at d kunne være to inni der. Men får smøre mæ me enda meir tolmodighet å vente t 29juni me å få vite svaret

Nå har ikke jeg satt inn noe, men jeg hadde 7000 på 4+5. Tilsvarer vel 19 dager etter innsett? Skal på UL til uken og se hva som skjer, siden jeg hadde exu sist.

Jeg hadde 111 i hcg, 14 dager etter innsett og det sa de var veldig bra, satt inn ett egg :)
Med første mann hadde jeg noe lignende ,100 og noe da også :) så er jo fullt mulig du har to. Så spennende !!

Ja skjønner det e store forskjella på hcg nivå. Blei bare så opphengt i at klinikken sa d va såå høyt å at d kunne være to inni der. Men får smøre mæ me enda meir tolmodighet å vente t 29juni me å få vite svaret

Heia veienerlang :). Hvordan gikk det på tidlig UL i dag? Var det to skjønne inni deg? Jeg hadde en herlig krabat. Er jo nysgjerrig vet du.....
Håper i alle fall at du fikk gode nyheter :Heartbigred

Så koseli at dokker huska på mæ:) va på ul onsdag, å d va en liten baby der fikk se at hjertet slo, men fikk ikke høre å fikk heller ikke bilde. Syns i grunn legen var en lest, for han var veldig rask med undersøkelsen, noe han ikkje ville æ skulle se?
Men heldigvis va d en liten der<3

Så fint at du fikk se at hjertet slo! Vil tro at det betyr at alt står nydelig bra til! Synd at legen ikke tok seg litt tid til deg. Han kunne godt la deg få hørt hjerteslagene syns jeg. Målte han ikke nurket en gang ?
Vi var heldige og fikk ei utrolig trivelig nordlandsdama som tok seg god tid. Hun pekte og viste frem. Fortalte om hvor bra det var at plommesekken var helt rund, målte bønna og sjekka godt etter at det bare var en der inne. Fikk høre hjerteslag. Men egentlig så er det jo ikke så mye å se enda. Man ser jo knapt anlegg til ben og armer og vanskelig å vite opp og ned på den lille saken om ikke legen forteller. Så egentlig gikk du jo ikke glipp av så mye. Tror det er mest opplevelsen ved UL, at den skal være fin og at man i all sin gravide følsomhet føler at man får "se" mer om legen tar seg tid. Jeg tror det blir mest spennende ved OUL. Har aldri vært på det enda, så det vet vel de flergangsfødende.

Grattis med sprell levende nurk :happy:

Så koseli at dokker huska på mæ:) va på ul onsdag, å d va en liten baby der fikk se at hjertet slo, men fikk ikke høre å fikk heller ikke bilde. Syns i grunn legen var en lest, for han var veldig rask med undersøkelsen, noe han ikkje ville æ skulle se?
Men heldigvis va d en liten der<3
So koslig at du fekk se ein liten marsboer :) Samma va me meg, legen Va so kjapp at eg fekk ik spøre de eg skulle og fekk heller ik noko bilde:/ Litt irriterende! Håpa at neste gong blir bedre;)

Hadde over 8000 på dag 20 etter innsett.

Back
Topp