HCG-nivå

Mamma842

Forelsket i forumet
Hei damer :)

Jeg hadde en frisk blødning da jeg var 6+1. HCG tatt 6+4 var ca 19000, og 7+0 var den ca 24000. Er dette (for) lav stigning? Jeg ble veldig glad da jeg hørte at det var stigning, men ble plutselig usikker på om den er bra nok? Kom gjerne med deres HCG-nivåer rundt disse tider :)

4 uker 87, 5+5 uker 18000. Jeg hadde veldi høyt til tross for en baby i magen. Hcg er nesten umulig å si noe om for det er så individuelt hvordan man produserer det i kroppen. Fort eller sagte og begge er like normalt. På stående fot syns jeg hcg'en din var tommel opp :-)

Jeg tok prøver 5+5 var da 4599, ny prøve 6+2, da var det 6417. Ikke veldig bra stigning med andre ord :( jeg er superkvalm, ekstremt trøtt og hormonene raser (rasende det ene øyeblikket og gråter det neste!). Gir ikke opp håpet enda, men ble veldig urolig når jeg fikk det siste resultatet i dag ja! Har i en ukes tid forsøkt å få privat ul her i byen, men hun ene som har det har ingenting ledig :( flytter til ny by på mandag og fikk bestilt meg time til privat ul 28.juli.. De har sommerstengt frem til da!

Jeg tok prøver 5+5 var da 4599, ny prøve 6+2, da var det 6417. Ikke veldig bra stigning med andre ord :( jeg er superkvalm, ekstremt trøtt og hormonene raser (rasende det ene øyeblikket og gråter det neste!). Gir ikke opp håpet enda, men ble veldig urolig når jeg fikk det siste resultatet i dag ja! Har i en ukes tid forsøkt å få privat ul her i byen, men hun ene som har det har ingenting ledig :( flytter til ny by på mandag og fikk bestilt meg time til privat ul 28.juli.. De har sommerstengt frem til da!
Det var ikke mange dagene i mellom du tok test? Er vel ikke så aller værst i forhold til tabellen :-)

Det var ikke mange dagene i mellom du tok test? Er vel ikke så aller værst i forhold til tabellen :-)
Tok mandag og fredag... Leser jo at det skal doble seg hver andre dag... Huff, vet ikke jeg altså!! Litt sånn halvdårlig følelse!

Skjønner det, men hva sa legen?

Det kan ta lengere tid når det har passert over 6000. Ta en ny prøve og sjekk om det stiger igjen. Ikke sikkert du har superhelt hcg da det er helt individuelt fra kvinne til kvinne. Stigning er stigning i allefall

TrådStarter sin hcg hørtes helt normal ut også

Back
Topp