HCG-nivå

L85

Flørter med forumet
Hei! Dere som har blitt gravide, hvilken dpo eller rugedag tok dere blodprøve, og hvilket nivå var det på prøven, og var det én eller to inni der?

Min blodprøve:
Rugedag: 12
Dpo: 14
HCG: 247
En eller to: ?

Min hcg var på 57 på rugedag 12. Nå er jeg 31 uker på vei:-) Hcg kan visst være veldig ulikt fra gang til gang, men du hadde jo høy hcg. Kanskje 2?:-)

Min hcg var på 57 på rugedag 12. Nå er jeg 31 uker på vei:-) Hcg kan visst være veldig ulikt fra gang til gang, men du hadde jo høy hcg. Kanskje 2?:-)
Jeg håper det er to, men så lenge jeg er gravid, er jeg strålende fornøyd :) Og så er det jo litt mer praktisk med én, da :D

Rugedag 14: 755, rugedag 19: 3934. Har begynt å blø litt i dag så tok ny hcg, får svar i morgen, men frykter det verste...

Satt inn bare ett egg, så sannsynligheten for flere er ikke så stor. Sykepleieren jeg snakka med mente jeg hadde høy hcg og lurte på om det var satt inn to, eller at det er enegget riktignok.. Jeg blir overlykkelig om dette går bra, blir det to er det en Kjempebonus:)

Kan hcg nivået si noe om at det kan være to, hvis det er veldig høyt?
Det kan visst egentlig ikke det, fordi mange har høyt uten å ha to. Men har ikke hørt om noen som har lav HCG og tvillinger. Så konklusjonen får være at vi iallfall ikke har utelukket tvillinger ennå ;)
Skal på UL om to uker. Det er vel det eneste som gir et svar!

Back
Topp