HCG nivå

Så bra hcg nivå, veldig høyt da (men har lest at det er veldig individuelt hvor mye hcg man produserer) :)

Jeg hadde 288, 4+0 og 699, 4+2 og fikk beskjed om at dette var veldig bra og med bra stigning :D

Dette synes jeg er så spennende...
Da jeg var hos lege og tok en sånn hcg test, var jeg ca 3+6 uker, eller noe sånt. Og da var min Hcg på 1997!

Hva var deres rundt denne uken, om dere tok en slik test da. :)
Kan så høyt bety flere i magen?

Det var vanvittig høyt! jeg er 5+0 i dag (tror jeg!) og min hcg var 311 i går. Den første jeg tok, da jeg fikk vite jeg var gravid (ca. uke 4) var den 24, så steg den til 96 og nå 311.

Du finner mangen hcg tabellet på nettet; http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html

Jeg hadde hcg på 540 da jeg var 4+5 spurte da klinikken i og med at vi testet positivt en uke før tida om det kunne være pga at det var to. Men hun sa di hadde gjetta på det før, å hcg hadde vert lavt å det hadde vert to å høy ,ed bare en.

Da jeg var 4 uker på vei hadde jeg 47 sa de :S om det vil si 470 vet jeg ikke :P

Dette synes jeg er så spennende...
Da jeg var hos lege og tok en sånn hcg test, var jeg ca 3+6 uker, eller noe sånt. Og da var min Hcg på 1997!

Hva var deres rundt denne uken, om dere tok en slik test da. :)

Må man be om å få målt HCG nivået? Var til legen her om dagen, eneste han gjorde var å gratulere meg og henvise meg til gynekolog..

Må man be om å få målt HCG nivået? Var til legen her om dagen, eneste han gjorde var å gratulere meg og henvise meg til gynekolog..

Man trenger ikke å få målt hcg med mindre man mister symptomer, blør eller har mistet tidligere/er veldig bekymret ;)

Back
Topp