Hcg- nivå..

Bomchicka

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Novemberfnuggene 2023
Var hos fastlegen min på fredag for en liten prat. Tok da masse blodprøver, blant annet hcg. Var tilbake der idag for å ta oppfølgingsprøve, fordi jeg ønsket det. Fikk idag vite at hcg-nivået fra fredagens prøve var 711.. Raida jo selvfølgelig internett etterpå for å finne ut om dette var normalt ;) og det kan se ut som det, heldigvis.. Min lege mente fredag jeg var 6+3, men jeg har hele veien vært usikker.. tror jo el var rundt 10.juni, så er jo da 5+0 idag.. Og det kan jo stemme med hcg-nivået.. Så nå krysser jeg alt for at det har steget!
Må vel egentlig baee pakke sammen og flytte inn på Mars 2014 da, men termin 05.mars :)

Håper på fin stigning på deg :) Har du blitt kvalm ennå? Legen min sa at kvalme og hcg nivå har en sammenheng.. jo høyere hcg jo mer kvalm. Ingen regler uten unntak selvfølgelig.

Er smart å holde seg til mens termin frem til ordinær ultralyd.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Håper på fin stigning på deg :) Har du blitt kvalm ennå? Legen min sa at kvalme og hcg nivå har en sammenheng.. jo høyere hcg jo mer kvalm. Ingen regler uten unntak selvfølgelig.

Er smart å holde seg til mens termin frem til ordinær ultralyd.

Ny termin 03.02.14
Ja det håper jeg og! :)
Ja kvalmen har kommet snikende de siste dagene.. Blir plutselig veldig kvalm og ligger helt utslått noen timer før det går over igjen. Får se om sammenhengen mellom hcg-nivå og kvalme kanskje stemmer når resultatet er klart i morgen eller onsdag :)

Krysser fingrene for en fin stigning på deg ;)

Ringte til legekontoret idag.. Nivået var steget til 2136 :) Det vil jo da si at det går rette vegen og alt er som det skal :D Lykke!

Ringte til legekontoret idag.. Nivået var steget til 2136 :) Det vil jo da si at det går rette vegen og alt er som det skal :D Lykke!

Så braaaa!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så braaaa!! :D

Ja, ble litt letta kan man vel si.. ;) nå er det bare 27 dager igjen så får vi se hærligheten på tidlig ul :)

Ja, ble litt letta kan man vel si.. ;) nå er det bare 27 dager igjen så får vi se hærligheten på tidlig ul :)

Ja det tror jeg nok ;)
Ååh, heldigen - hvor mange uker er du når du skal på ul?

Ja det tror jeg nok ;)
Ååh, heldigen - hvor mange uker er du når du skal på ul?

Da er jeg 9-10 uker :) Vil bare se at der er liv og kanskje få vite litt mer nøyektig hvor langt jeg er på vei :)

Da er jeg 9-10 uker :) Vil bare se at der er liv og kanskje få vite litt mer nøyektig hvor langt jeg er på vei :)

Jeg ble flytta 10 dager tilbake på oul i forhold til ul i uke 12

Ny termin 03.02.14

Back
Topp