Hcg nivå?

Twilight

Forumet er livet
Snakket med Riksen og de har analysert min blodprøve, hcg nivået mitt på rugedag 12 lå på 190;) fikk satt inn to egg denne gangen, kan det være tvillinger?

Spennende!! Jeg fikk også satt inn to egg og på rugedag 13 var hcg nivået på 304:-) om 2 uker til skal jeg på ultralyd :-) da jeg ble gravid med min sønn, så hadde jeg hcg nivå på over 700 på dag 15. Men det ble bare en da og ruget på 2 egg da også :-) når skal du på ultralyd?

Om ca 4 uker:/ det er lenge til, hun skal sende meg henvisning så skal jeg se om jeg kan få det til litt før. Er 4+3 idag så kan jo ta ul om 3 uker;)

Spennende!! Jeg fikk også satt inn to egg og på rugedag 13 var hcg nivået på 304:-) om 2 uker til skal jeg på ultralyd :-) da jeg ble gravid med min sønn, så hadde jeg hcg nivå på over 700 på dag 15. Men det ble bare en da og ruget på 2 egg da også :-) når skal du på ultralyd?

Hvor langt er du på vei?

Hei!
Jeg vet om ei som fikk satt inn ett egg og hadde hcg-nivå på 98 - en annen gang satte hun inn ett egg igjen og hadde hcg-nivå på 350. Begge testene var tatt 14 dpo :)

Jeg er også i uke 4+3:-) skal på ul i uke 6+2 :-) var på uke 6+0 med min sønn og hjertet slo som bare det:-) gleder meg og håper alt er bra på ul :-) da har vi termin samme dag :-) artig:-)

Teller du forresten med innsett dagen som rd 1? Det gjør jeg :-) hvis du begynner å telle dagen etter, så er hcg min på rd 12 :-)

Jeg telte fra dagen etter siden Riksen gjør det:)
Mulig jeg bestiller privat time litt før:)

Ok:-) da hadde jeg 304 på rd 12:-) ja, det er jo så spennende. Håper tiden flyr:-)

Oi du hadde høy hcg;) dette blir spennende ;)

Oi du hadde høy hcg;) dette blir spennende ;)

*sniker*
Det Tone skriver stemmer, det var meg. :p
Jeg hadde 98 på rd 12/14 dpo/4+0 på fryseforsøket i august, og 350 på rd12/14 dpo/4+0 på ferskforsøket i februar.

Det blir spennende. ;)

Back
Topp