Hcg nivå!

tudse

Flørter med forumet
Bare en smule bekymra her.. Legen min mente at jeg skulle ta hcg prøve nå på tirsdag, var da 10+0, pga mine tidligere SAer. Jeg gjorde som jeg fikk beskjed om, selv om jeg egentlig ikke helt forsto poenget med det, da jeg har lest at HCG synker rundt uke 8-10. Var altså forberedt på at HCGen var lavere nå enn den var 12 dager før... Har hatt en jevn stigning fram til nå...men kjenner jeg blir mer og mere bekymra og mer og mere irritert over at jeg tok prøvene. Siste målingene 08.03: 73 000 og 20.03: 49 000... legen ga meg ikke noe klart svar, mente d kunne være normalt man ville ha meg på kontroll etter helga.. han har ikke UL apparat, så vet ikke helt hva han skal kontrollere..... ( snakka kun med ham i telefon)

frustrert og redd.....

har bestilt privat UL nå... Klarer ikke å gå rundt med uvissheten... krysser fingrene for at legen har gjort meg unødig bekymret... Men kjenner at jeg gruer meg litt til UL da de tidligere har vist at det er gått feil vei....

Det er jo bare tull å ta HcG så sent? Etter uke 8-10 vil den synke og skal ligge på rundt 20000 resten av svskapet. Ser ikke helt grunnen for at han trenger å gjøre deg bekymret uten grunn... stakkars deg! Men dette går bra!! Alt er normalt ved dette :)

Det er jo bare tull å ta HcG så sent? Etter uke 8-10 vil den synke og skal ligge på rundt 20000 resten av svskapet. Ser ikke helt grunnen for at han trenger å gjøre deg bekymret uten grunn... stakkars deg! Men dette går bra!! Alt er normalt ved dette :)

Førs av alt takk for omtanken :)

det var jo derfor jeg var i tvil om jeg skjule ta den, men en gjør jo som legen sier.... Å ja, d førte bare til bekymring.... forstår virkelig ikke hva han tenkte med, men men.... nå hopper jeg i dusjen, så UL, krysser fingrene for at det er en glad mamma som henter jentene i bhg etter det :)

Ikke helt den starten på påsken som jeg skulle ønske meg..... UL viste dødt foster og jeg starter påsken med Cytotec..... :(

lykke til videre alle sammen og god påske!

Huff! Så leit!
Jeg er forberedt på å få samme beskjed på UL på mandag, og jeg føler virkelig med deg!

Huff! Så leit!
Jeg er forberedt på å få samme beskjed på UL på mandag, og jeg føler virkelig med deg!

Takk for omtanken! Jeg krysser fingrene for at alt er som det skal være med din lille spire på mandag :) var ikke meningen å skremme noen!!! Masse lykke til!

Takk for omtanken! Jeg krysser fingrene for at alt er som det skal være med din lille spire på mandag :) var ikke meningen å skremme noen!!! Masse lykke til!

Du skremte meg ikke :)
Legen sa at jeg burde forberede meg på det, så da gjør jeg det :)
Tenker at alt er bonus nå, og går det ikke bra, så går det ikke bra jeg får ikke gjort noe særlig fra eller til nå uansett.

Uff, så trist!! Føler virkelig med deg og ønsker deg lykke til videre, enten det blir ny baby senere eller ikke. Klem til deg :)

Så trist å høre :( Ønsker deg lykke til videre og send en varm klem!

Sniler litt fra sept 2013. må bare si: Nense og tudse,jeg håper dere får en super positiv overraskelse på mandag og at alt står bra til med den lille hos dere begge. Mine tanker går deres vei. Det gjør meg VONDT å tenke på at dere må gå en hel helg med så mye bekymringer og sjele-vondt. Håper bare utfallet blir bra. Jeg krysser alt jeg har!!!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Uff, det var trist :( Lykke til videre..

Back
Topp