hcg-nivå

storesøster

Glad i forumet
Hei Jenter! Ser ut til at jeg fortsatt er gravid! Spottet og hadde masse brunnlig utflod i begynnelsen av uken, sammen med magesmerter. Heldigviss ikke hatt noe de siste dagene, og uggen å trøtt. Så det er bra ;-) hcg-nivået var ca. 850 på onsdag (4+4 i følge egg-løsning ) tok ny prøve i dag, blir spennende å se hvor mye det har dobbelt seg! Og legen så at alt så bra ut. Så krysser fingrene for at det fortsetter. Flere her som har målt hcg-en? Hva var deres på?
 
jeg har målt den første vet jeg ikke hva var på. men tok en 5+1 og den var på 35000.
 
Ved siste graviditet målte jeg også hcg ved 4 + 4 og den var på 325. Så tallet ditt høres fint ut!
 


~~11.01.2013~~ skrev:
jeg har målt den første vet jeg ikke hva var på. men tok en 5+1 og den var på 35000.



Oi, det var høyt! Var liksom fornøyd med mine 800
 


~~11.01.2013~~ skrev:
jeg har målt den første vet jeg ikke hva var på. men tok en 5+1 og den var på 35000.



Oi, det var høyt! Var liksom fornøyd med mine 800
 


Hemmelig en stund! skrev:
Ved siste graviditet målte jeg også hcg ved 4 + 4 og den var på 325. Så tallet ditt høres fint ut!


Å det var godt å høre
 
Hcg-tallet er nesten uvesentlig siden vi produserer forskjellige mengder i hvert enkelt svangerskap. Det er stigningen i hcg som er indikator på vellykket svangerskap. Tror normalområdet ligger fra 110 til 250 000 rundt uke 6.
 
Ylva: det tror ikke jeg stemmer...er vel opp til 80 000 som er vanlig...? Jeg målte 6+5 til 85 000 og fikk beskjed om at dette var en høy og fin verdi 7 uker 103 000 ...som var en fin stigning..
 
Har ikke sove i natt. Alt for spent på hva svaret på hcg-en er på mandag :-/
 


Ylva82 skrev:


Samuels hjertemamma skrev:
Ylva: det tror ikke jeg stemmer...er vel opp til 80 000 som er vanlig...? Jeg målte 6+5 til 85 000 og fikk beskjed om at dette var en høy og fin verdi 7 uker 103 000 ...som var en fin stigning..



Hentet herfra, dog representabelt f.o.m. uke 7 og ikke 6 som jeg skrev: http://www.americanpregnancy.org/duringpregnancy/hcglevels.html

Ja riktig...shit så det varierte her da...jaja, godt å vite at vi alle er forskjellige.

Off, kjenner følelsen storesøster....krysser fingrene for at alt er som det skal på mandag...hater å vente sånn, er tortur!!
 
Oppdatering: prøven hadde tripplet seg på to dager. Fra 850 ( 4+4) til 2700 (4+6) jippi! Jippi!
 


storesøster skrev:
Oppdatering: prøven hadde tripplet seg på to dager. Fra 850 ( 4+4) til 2700 (4+6) jippi! Jippi!



kan ikke annet enn å like det!!!

Flott! Det må ha vært deilig å finne ut?
 
Det var utrolig deilig å få det bekreftet! :-D made my day ;-)
 
Det høres jo knallbra ut! :-)
 


storesøster skrev:
Oppdatering: prøven hadde tripplet seg på to dager. Fra 850 ( 4+4) til 2700 (4+6) jippi! Jippi!


Suuuuuuuuuuupert :))))))))
 
Så flott :)
 
Back
Topp