Hcg-nivå

Hufserufsa

Flørter med forumet
Hei! Fikk målt Hcg her om dagen, 18. for å være korrekt, og dette viste ikke mindre enn nesten 20 000!!! Skal liksom være 5+5, men begynner å mistenke noe annet.....Andre i samme situasjon??

Tenkte også tvillinger emoticon

Men noen har høyt hcg-nivå andre lavt, så det trenger jo ikke være det heller.

Hvor raskt fikk du svar på prøven? Tok blodprøve i går og tenkte jeg skulle ringe og høre om de hadde fått svar nå etterpå...

håper ikke tvillinger, med mine 150 cm er det ikke bare, bare vil jeg tro......ingen i fam. som har tvillinger, men gikk på pergotime i januar.

Fikk svar i dag, så det gikk fort :)

du kan være litt lenger på vei f.eks. jeg målte hcg på mandag og var da 5+4 det var på 14000:) Så det er veldig bra tall du har altså:) hcg skal jo stige ganske mye fram til uke 8-10 for så å flate ut å synke og stabilisere seg. Kan komme opp i over 100,000 før det har nådd toppen:)

Godt å høre! Håper jeg er lengre på veg egentlig! DEt hadde gjrot seg å "få en måned gratis" :)
50% sykemeldt fra og med i dag pga trøttheten som er helt sinnsyk. Ikke bra.....

Jeg målte mitt HCG (bloprøve) forige torsdag. Da var nivået 97.
Fikk det målt på nytt i går å den var da på 131.5

Jeg målte også med blodprøve :) skal ta ny på mandag. Mistenker nå at jeg er 9 uker ikke 5+5. Da var det mao. ikke mensen jeg hadde i begynnelsen av påska......

Hvor langt på veg er du?

Back
Topp