Hcg nivå IVF

Gaggi

Flørter med forumet
Hei,

Jeg hadde innsett 22. oktober av 5 dagers euploid (kromomalt normalt) blastocyst i hormonstyrt syklus.
Er det veldig tidlig å få 3+ 15dpo/ 4+1?
Hva tenker dere? Kan det være tvillinger? Vi satt kun inn 1 blastocyst, men det kan jo dele seg igjen. Noen med tvillinger med erfaring?

Har lest at hcg må være over 2700 for å slå ut på 3+

Setter veldig stor pris på svar❤️

Vedlegg

• IMG_6898.jpeg
    IMG_6898.jpeg
    378,7 KB · Visninger: 95
Det var veldig høyt til 4+1, ja. Skal du ta noe blodprøve via klinikken? Hvis ikke, ville jeg bedt om to målinger hos lege med 48t mellomrom for å se stigningen og høre hva evt lege mener...?
Har hatt tre ivf svangerskap selv, og hcget har oppført seg normalt.

Ojj, ja, det var høyt:wideyed: Twins maybe?❤️

Det var veldig høyt til 4+1, ja. Skal du ta noe blodprøve via klinikken? Hvis ikke, ville jeg bedt om to målinger hos lege med 48t mellomrom for å se stigningen og høre hva evt lege mener...?
Har hatt tre ivf svangerskap selv, og hcget har oppført seg normalt.
Ja, jeg skal ta blodprøve på mandag. Tenkte også å spørre om å ta en ny på onsdag for å følge med på stigningen :)

Jeg fikk 3+ når jeg var 4+2 ved ivf forrige graviditet Tok hcg samme dag og den var på 1400. Så de digitale testene er ikke helt nøyaktige.

Ja, jeg skal ta blodprøve på mandag. Tenkte også å spørre om å ta en ny på onsdag for å følge med på stigningen :)
Ja, tenker det er lurt. Urintestene viser jo ca-ca, men det hender seg at de bommer og altså. Men tenker likevel at hcget later til å være ganske høyt til å være 4+1, når man gjerne pleier ha under 1000. Blodprøver vil gi ordentlig resultat, og kanskje kan gi en bedre pekepinn. Skal kanskje ha tidlig UL uansett, dog? Sånn at du får svar i uke 7-8?

Jeg fikk 3+ når jeg var 4+2 ved ivf forrige graviditet Tok hcg samme dag og den var på 1400. Så de digitale testene er ikke helt nøyaktige.

Ja, tenker det er lurt. Urintestene viser jo ca-ca, men det hender seg at de bommer og altså. Men tenker likevel at hcget later til å være ganske høyt til å være 4+1, når man gjerne pleier ha under 1000. Blodprøver vil gi ordentlig resultat, og kanskje kan gi en bedre pekepinn. Skal kanskje ha tidlig UL uansett, dog? Sånn at du får svar i uke 7-8?
Ja, får se hva blodprøven i morgen slår ut på. Vet dere om man pleier å få svar samme dag, eller kan det gå et par dager?

Og ja, jeg skal på tidlig ultralyd. Tenker uke 6+3- 7+0:)

Ja, får se hva blodprøven i morgen slår ut på. Vet dere om man pleier å få svar samme dag, eller kan det gå et par dager?

Og ja, jeg skal på tidlig ultralyd. Tenker uke 6+3- 7+0:)
Kommer helt an på klinikken. Brukes fürst så kan man se resultatene samme kveld på nett selv, men hadde det f.eks vært legesenteret mitt, så måtte jeg ha ringt etter et par dager.

Jeg har nå målt hcg i blodet. Blodprøven ble tatt 12dp5dt/ 17dpo. Resultat: 1811. Er ikke dette veldig høyt?

Jeg har nå målt hcg i blodet. Blodprøven ble tatt 12dp5dt/ 17dpo. Resultat: 1811. Er ikke dette veldig høyt?
Føler det er normalt høyt, jeg hadde ca samme begge gangene, og det har bare vært én. Hadde 5700 18dpo første graviditet og 3400 19dpo andre graviditet

Innenfor normal tenker jeg. Ivf her også og hadde hcg på nesten 900 15 dpo og på 2500 17 dpo. En baby inni der :happy:

Tusen takk for enda et betryggende svar ❤️ Slet du mye med kvalme i svangerskapet med så høy hcg?
Jeg har vært mer kvalm denne gangen(jente) enn med førstemann (gutt), men ingen ekstrem eller langvarig kvalme. Varte fra uke 6-9 ca

Back
Topp