Hcg-nivå høyt??

Hennie88

Forelsket i forumet
Hei!

Søker litt erfaringer fra dere. Mandag var jeg 9 dpo, og fikk til min store overraskelse en tydelig positiv test. Vedlagte bilde er fra i dag 11 dpo. Hvordan er styrken på denne streken sammenlignet med hva dere hadde? Er det «fare» for at det er flere der inne?:hilarious: Har aldri vært gravid tidligere, men intuisjonen min - og basert på andre tester jeg har sett her inne - sier meg at denne er ganske sterk for å være såpass tidlig??
 

Vedlegg

  • 9A489F5D-E677-4ED8-A813-AAC8E7E0001E.jpeg
    9A489F5D-E677-4ED8-A813-AAC8E7E0001E.jpeg
    30,1 KB · Visninger: 60
Hei!

Søker litt erfaringer fra dere. Mandag var jeg 9 dpo, og fikk til min store overraskelse en tydelig positiv test. Vedlagte bilde er fra i dag 11 dpo. Hvordan er styrken på denne streken sammenlignet med hva dere hadde? Er det «fare» for at det er flere der inne?:hilarious: Har aldri vært gravid tidligere, men intuisjonen min - og basert på andre tester jeg har sett her inne - sier meg at denne er ganske sterk for å være såpass tidlig??

Ser helt fin ut. Trenger ikke være høyere hCG ved tvillinger heller selv om det er vanlig :)
Siden du fikk tidlig positiv test er det naturlig at den er sterkere ved 11 dpo enn for de som får senere positiv også. Det er veldig individuelt.
 
Syntes denne er helt normal til å være 11dpo. Mine pleier være ca slik ved 11dpo, men det kn variere begge veier.
Forøvrig var ikke mine noe sterkere i starten ved tvillinger enn når det bare har vært én der inne ;-)
 
Back
Topp