Hcg-nivå blodprøve

lillespøn

Elsker forumet
Hei! Fikk måkt hcg i går kl 17.00 (13dpo) pga blødning. Var på 49. Idag klokken 08.00 ble den målt til 63. Det er visstnok innenfor normalen, men lurer på om du vil dele dine verdier og dpo?:happy: Skal ta ny prøve på fredag. Vet at man vanligvis skal vente 48 timer, men jeg var bare interessert i å vite om den sank eller ikke.
 
Tusen takk før svar! Trenger så innmari litt håp, og det gav dette meg❤
Jeg er så glad for det ❤ Jeg var helt sikker om at det ikke blir noe av denne graviditeten, hadde sterke mensmurringer i tillegg, men fikk ikke måle hcg stigning. Heldigvis, reiste jeg til hjemmelandet og der kan du sjekke hva du vil i private laboratorier, så jeg ble skikkelig overrasket
 
Jeg er så glad for det ❤ Jeg var helt sikker om at det ikke blir noe av denne graviditeten, hadde sterke mensmurringer i tillegg, men fikk ikke måle hcg stigning. Heldigvis, reiste jeg til hjemmelandet og der kan du sjekke hva du vil i private laboratorier, så jeg ble skikkelig overrasket
Så fantastisk å kunne gjøre det!
 
Noen flere som vil dele?:)
Jeg skal ta blodprøve i dag (16dpo) så kan si ifra etter jeg har fått svaret :)
Med gutten min tok jeg blodprøve 14 dpo.. husker ikke helt nivået, men tror det var mellom 100-150.
 
Last edited:
Har hatt høye verdier begge svangerskapene.
Man skal jo ikke sammenligne hcg med andre, heller ikke fra svangerskap til svangerskap da det er veldig individuelt.

17 dpo - 749, 5+3 - 5666 (mistet en tvilling 5+3) 6+0 - 16200

19 dpo - 1307 (tvillinger)
 
Har hatt høye verdier begge svangerskapene.
Man skal jo ikke sammenligne hcg med andre, heller ikke fra svangerskap til svangerskap da det er veldig individuelt.

17 dpo - 749, 5+3 - 5666 (mistet en tvilling 5+3) 6+0 - 16200

19 dpo - 1307 (tvillinger)
Tusen takk for svar:)
 
Nå har jeg blitt litt skremt, 16 dpo - 330, 18 dpo 1500. Vet noen hva så rask dobling betyr (22t)? Kan det bety at noe er galt?
 
Jeg hadde rask stigning og dobling i starten.. 17 dpo (fryseforsøk) hadde jeg 1600 i hcg og det doblet seg på godt under 24 timer.. er uke 21 nå og vært på både tidlig og ordinær ultralyd hvor alt ser normalt ut..
Jeg fant ut at stigningen var ikke så rask - blodprøve var analysert i ulike laboratorier.
 
Hei.
Slenger meg på denne tråden da jeg lurer på det samme :) Jeg hadde 50 i hcg 14dpo (14 dager etter uttak) og 83,6 16dpo (om det er riktig å regne fra uttak). Jeg har hatt en graviditet i venstre eggleder tidligere og er nå redd hcg stiger for sakte og at den er festet seg i den høyre egglederen :-( Igår merket jeg også noe stikninger på høyre side, noen som har hatt stikninger forskjellige steder og fortsatt hatt en vellykket graviditet?Håper på svar <3
 
Hei.
Slenger meg på denne tråden da jeg lurer på det samme :) Jeg hadde 50 i hcg 14dpo (14 dager etter uttak) og 83,6 16dpo (om det er riktig å regne fra uttak). Jeg har hatt en graviditet i venstre eggleder tidligere og er nå redd hcg stiger for sakte og at den er festet seg i den høyre egglederen :-( Igår merket jeg også noe stikninger på høyre side, noen som har hatt stikninger forskjellige steder og fortsatt hatt en vellykket graviditet?Håper på svar <3
Jeg har både stikninger på høyre og venstre side. Er 7+6 i dag. Skal på u.l på mandag, fryktelig spent!
 
Back
Topp